Lilja4ever Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Trenger hjelp til resultatene fra forsøket disseksjon av fisk i 2BI Var syk under forsøket, og kunne trengthjelp med å få resultatene. Ingen andre i klassen har ført det Endret 11. april 2007 av Lilja4ever Lenke til kommentar
klorofylla Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 ekskresjon av fisk har jeg aldri fått forsøk om, ekskresjon FRA fisk kanskje(urin,bajs osv)? eller disseksjon? Har foretatt disseksjon av fisk som elevforsøk tidligere, du skal bare beskrive hva du ser av organer og ting, finner,gjeller osv og korrekte navnene på disse utenpå, deretter hva slags organer du finner inni, hvordan det ser ut, farge, tekstur, kanskje om det er koblet til noen andre deler, se om du finner noe identifiserbart i magesekken osv. Veldig fint om du lager tegninger av f.eks fisken utenpå og organene du finner(utenpå og inni), setter på navn, fargelegg osv i tillegg til rapporten. Mulig jeg er litt sent ute men det kan jo være andre som kan ha nytte av svaret mitt nå som det nærmer seg innleveringer, eksamen osv. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Når man er syk under et forsøk bør det da være en gyldig grunn til ikke å levere den bestemte oppgaven Snakk med læreren din du:) Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Disseksjon av fisk var det forsøket heter ja Vet ikke hva jeg tengte på ved å skrive noe annet.. Men får bare prøve å gjøre det beste ut av det, kanskje finner jeg resultatene på nettet eller noe slikt. Vi har det slik at alle forskene på skolen som er gjort, må leveres, uansett om man har vært syk. pga mulig eksamen osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå