egd1 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jegf har et bra ASUS hovedkort (husker ikke sikkert, men tror det er P5B Wifi), men en Dual Core 6600 CPU og 2 GB RAM. Men om jeg f.eks spiller MP3 og samtidig spiller "Hold'Em" i Vista, så merker jeg det ikke er ressurser nok. Lyden lagger og hakker. Noen tips til dette? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hei sikker på at du har nyeste vista drivere til lydkortet ditt? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 har akuratt samme komponenter som deg, vista ordna med driver osv selv når jeg installerte OS'et , har ikke noe problemer selv med det som du beskriver, ser selv på "multimeteret" på gadgets at jeg bruker ca 40% av ram'en når jeg spiller mediaplayer og spiller hold'em, og ingen hakk i lyden.. Lenke til kommentar
egd1 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 har akuratt samme komponenter som deg, vista ordna med driver osv selv når jeg installerte OS'et , har ikke noe problemer selv med det som du beskriver, ser selv på "multimeteret" på gadgets at jeg bruker ca 40% av ram'en når jeg spiller mediaplayer og spiller hold'em, og ingen hakk i lyden.. 8300681[/snapback] Kjører torrents + div i tillegg, og ligger på +30% på CPU og ca 54% på RAM. Men hakker gjør det... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 30 på cpu? oi..min ligge som regel rundt 10-15 hvis eg laste ned noe, hmm.. og ca 40 på ram, menne, lagger det hvis du spiller skikkelige spill? cs eller no...? Lenke til kommentar
egd1 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) 30 på cpu? oi..min ligge som regel rundt 10-15 hvis eg laste ned noe, hmm.. og ca 40 på ram, menne, lagger det hvis du spiller skikkelige spill? cs eller no...? 8300862[/snapback] Hold'em er det mest "skikkelige" spill jeg spiller... EDIT: Når jeg tenker meg om, så merker jeg samme problemet når jeg blar i bilder f.eks. Endret 3. april 2007 av egd1 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 hmm... har du skjekka at driverane e installert? dumt spm. kanskje.. Lenke til kommentar
egd1 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 hmm... har du skjekka at driverane e installert? dumt spm. kanskje.. 8301025[/snapback] Skal være det. Men det som er det simpleste i maskinen, er skjermkortet. Suiden jeg overhodet ikke spiller, har jeg ikke lagt så mye vekt på det. Er et GeForce 7300 GS. Men det burde vel holde...? Lenke til kommentar
Lumin Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 hmm... har du skjekka at driverane e installert? dumt spm. kanskje.. 8301025[/snapback] Skal være det. Men det som er det simpleste i maskinen, er skjermkortet. Suiden jeg overhodet ikke spiller, har jeg ikke lagt så mye vekt på det. Er et GeForce 7300 GS. Men det burde vel holde...? 8301412[/snapback] Er det et onboard lydkort? har erfaring at med "husets" drivere fra microsoft så kan man oppleve den effekten. Hvis du også sliter med at musikken blir "dratt" når du scroller på websider med flash-animasjoner så er det en stor mulgihet for at det er problemet. Lenke til kommentar
egd1 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 hmm... har du skjekka at driverane e installert? dumt spm. kanskje.. 8301025[/snapback] Skal være det. Men det som er det simpleste i maskinen, er skjermkortet. Suiden jeg overhodet ikke spiller, har jeg ikke lagt så mye vekt på det. Er et GeForce 7300 GS. Men det burde vel holde...? 8301412[/snapback] Er det et onboard lydkort? har erfaring at med "husets" drivere fra microsoft så kan man oppleve den effekten. Hvis du også sliter med at musikken blir "dratt" når du scroller på websider med flash-animasjoner så er det en stor mulgihet for at det er problemet. 8301607[/snapback] Jeg har SB XFi Xtreme Audio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå