Laffe Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 noen som har spilt det? jeg trenger litt hjelp når jeg var ferdig med første "kapittlet" så fada jeg bare til hovedmenyen? hva skjer? tokk meg 10 min.. er det hele spillet lissom ? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Er en demo bare som viser HDR mulighetene Ikke et helt spill Her står det litt mer om akkurat det Endret 3. april 2007 av _Sha9ick_ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 hmm.. så det vill ikke komme noe fullversjon av spillet:/ jaja greit å vite.. Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Det er egentlig et map som skulle være med i hl2, men de droppa det og brukte mappet til dette senere... Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det er ikke et spill, men en techdemo for å vise frem HDR som nevnt over Lenke til kommentar
DjLarsa Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 og hvis du brukte 10 minutter, har du ikke rokket å beundre den utrolige pene HDR grafikken. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 tror at det var sånn vente ting for fans, for hl2 ble utsatt så lenge! Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Nei, som sagt før så er det bare et map som skal vise hva source motoren er god for.. Ikke bare HDR teknologien, men hele greia. Og den ble gitt ut etter hl2 så det er ingen "venteting". Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Nei, som sagt før så er det bare et map som skal vise hva source motoren er god for.. Ikke bare HDR teknologien, men hele greia. Og den ble gitt ut etter hl2 så det er ingen "venteting". 8333544[/snapback] Ikke? Den ble jo lansert før Episode 1 for å demonstrere noen av teknologiene til Source, som da skulle komme i Ep. 1. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 bare steng den du;) har fått svar Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Stenges etter trådstarters ønske! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg