Gjest Slettet+546574 Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 :smile: Halo Jeg har kjøpt ny PC til heimen; IBM Proff, som den så flott heter (IBM Netvista A30pi). I tillegg til dette har jeg bestilt Dlink Bredbåndsruter DI-604 D-Link Wireless Aksesspunkt og D-Link Wireless USB Adapter (til den nye PCen) for at vi skal få trådløst nett i heimen. Jeg har fra før en laptop; IBM ThinkPad med tilhørende Cisco kort for tårdløst LAN (Cisco aironet 340 ser. 11 Mbps) Er det noe i veien for å bruke dette Cisco-kortet i Laptopen mot D-Link sine trådløse duppeditter? Eller burde jeg bestilt et ekstra D-Link kort til laptopen? Beklager hvis dette er dårlig forklart - ikke min sterkeste side. Men tenkte at siden vi nå får dette i hus hjemme, kunne det være OK å sette seg litt inn i det. :smile: Ha en glimrende dag! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-16 11:13, skrev The Girl:Er det noe i veien for å bruke dette Cisco-kortet i Laptopen mot D-Link sine trådløse duppeditter? Eller burde jeg bestilt et ekstra D-Link kort til laptopen? Nei, det burde fungere bra så sant begge følger vedtatte standarder for trådløst nettverk og det gjør det nok med 99% sikkerhet, uansett er det jo bare prøve. Lenke til kommentar
nyggen Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Ser ut som det skal virke fint det utstyret der ja.... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 De fleste trådløse komponentene som blir laget pr dags dato følger en standar. Så du kan bruke merkene om en annen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå