WexFury Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Tok dette bildet for noen uker siden.. noe jeg kunne gjort bedre her? Større bilde Canon EOS 400D Eksponering 30 sec f/22 Sigma 28-300mm F3,5-6,3 DG Endret 3. april 2007 av WexFury Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Synes det var veldig stilig. Mange detaljer som gjør bildet intresant å se på Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Kjekt å se kjente omgivelser på denne måten. Synes bildet rett og slett var nydelig! Lyset inne i Sunnmørshallen var utrolig stilig. Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Synes det var veldig stilig. Mange detaljer som gjør bildet intresant å se på 8300500[/snapback] Takk, er ganske fornøyd med bildet. Kjekt å se kjente omgivelser på denne måten. Synes bildet rett og slett var nydelig! Lyset inne i Sunnmørshallen var utrolig stilig. 8300512[/snapback] Må finne på noe lurt når det er regn i lufra ute Lenke til kommentar
ozone Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Veldig bra bilde! Klart mye kunne vært gjort annerledes, men hadde det blitt noe bedre av den grunn? Et annet bilde ja, men bedre... Neppe! Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Som de fleste andre her,syns jeg at bildet var svært godt Ser litt støy uten at det plager meg noe særlig,godt jobba Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Veldig bra bilde!Klart mye kunne vært gjort annerledes, men hadde det blitt noe bedre av den grunn? Et annet bilde ja, men bedre... Neppe! 8300661[/snapback] Er inne på noe der ja takk for komentar. Som de fleste andre her,syns jeg at bildet var svært godtSer litt støy uten at det plager meg noe særlig,godt jobba 8302647[/snapback] Takk for komentar. Støyen du ser kan ha noe med at det regner litt? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Veldig bra bilde!Klart mye kunne vært gjort annerledes, men hadde det blitt noe bedre av den grunn? Et annet bilde ja, men bedre... Neppe! 8300661[/snapback] Er inne på noe der ja takk for komentar. Som de fleste andre her,syns jeg at bildet var svært godtSer litt støy uten at det plager meg noe særlig,godt jobba 8302647[/snapback] Takk for komentar. Støyen du ser kan ha noe med at det regner litt? 8302711[/snapback] å ja,det kan godt ver,er litt pirkete på sånt Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Meget pent utført, det kalde lyset fra hallen er en fin kontrast mot det varmerere fra veien og trafikken der. Jeg er litt usikker på om det er heldig å tyne aperaturen til F.22 Det er ikke mye optikk som klarer å levere kvalitet i det området uten problemer med f.eks diffraksjon. Antar du ønsket ganske lange skarpe armer i "stjernene" fra lyskildene, men som sagt bil jo dette måtte vurderes opp mot generell bildekvalitet. Lang lukkertid hadde du vel uansett fått til med lav ISO verdi? Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Meget pent utført, det kalde lyset fra hallen er en fin kontrast mot det varmerere fra veien og trafikken der. Jeg er litt usikker på om det er heldig å tyne aperaturen til F.22 Det er ikke mye optikk som klarer å levere kvalitet i det området uten problemer med f.eks diffraksjon. Antar du ønsket ganske lange skarpe armer i "stjernene" fra lyskildene, men som sagt bil jo dette måtte vurderes opp mot generell bildekvalitet. Lang lukkertid hadde du vel uansett fått til med lav ISO verdi? 8303135[/snapback] ISO verdien er på 200 Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Stemnigsfullt, særlig med alle lysene. Very good! Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Bra bilde bor ikke så langt derfra heller Men du kunne kanskje ha beskjert det litt nederst Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Stemnigsfullt, særlig med alle lysene. Very good! 8304392[/snapback] Takk Bra bilde bor ikke så langt derfra heller Men du kunne kanskje ha beskjert det litt nederst 8304618[/snapback] er litt langt til stranda vet ikke om jeg er helt ening med deg der Endret 4. april 2007 av WexFury Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Må si jeg umiddelbart likte dette bildet. Som andre sier, så er det stemningsfullt. Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Må si jeg umiddelbart likte dette bildet. Som andre sier, så er det stemningsfullt. 8310999[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå