Xaserr Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Som main tekst sier så skal jeg kjøpe meg nye høytalere til pcen. Noen som har noen tips til bra anlegg til rundt 1-2k ? Er ikke store rommet, så trenger ikke være så heftigt men må være så det dunker litt. - Aassveen Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Da er Logitec Z-2300 et sikkert valg. Massevis av brukererfaringer her på HW, les litt der og få et intrykk av hvor godt dette anlegget er til prisen https://prisguiden.no/product.php?productId=21875 Edit: la til link. Endret 3. april 2007 av Anathema Lenke til kommentar
Xaserr Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Sett på det selv så blir nok det takk takk =p Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Er en syk bass i det anlegget, til PC-anlegg å være, men er langt, langt i fra hi-fi lyd da. Men for all del, du får ganske mye for pengene. Lenke til kommentar
RoosterX Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Er ikke første tråden jeg anbefaler Acoustic Energy Aego M 2.1 høytalere, men her er jeg iigjen Jeg tror jeg kan garantere dem låter bedre sammenlikne med alle Logitech's høyttalere - om dem ikke har gjort en enorm forandring siste året da Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Selv har jeg bestilt meg et slikt sett: Altec Lansing VS4121 Det tar over etter ATP-3, som har vært en trofast sliter for meg i alle år, men manglet hodetelefonutgang. Det nye settet har det. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Er ikke første tråden jeg anbefaler Acoustic Energy Aego M 2.1 høytalere, men her er jeg iigjen Jeg tror jeg kan garantere dem låter bedre sammenlikne med alle Logitech's høyttalere - om dem ikke har gjort en enorm forandring siste året da 8324413[/snapback] Vurderte de Acoustic Energy høyttalerne selv,men det at det ikke er fjernkontroll gjør de "ubrukelig" synes jeg. Kjøpte derfor Logitec Z-2300 i stedet og er godt fornøyd med de. Klipsch ProMedia GMX A-2.1 skal også være bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå