meankanin Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) En på kontoret har mobilt bredbånd fra NetCom. Fant ikke ut hvilket kort dette er, men det er det standard pcmcia-kortet NetCom solgte inntil de gikk over til USB-løsningen nå nylig. Noen som vet hvor man får tak i ekstra antenne til dette kortet? Spurte nærmeste NetCom butikk, de det gikk ann å få tak i, men de visste ikke hvor... Noen som vet noe? Endret 3. april 2007 av meankanin Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Å kalde et 3G kort for "trådløst bredbånd", er vel å ta i litt veeeeel hardt? Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Å kalde et 3G kort for "trådløst bredbånd", er vel å ta i litt veeeeel hardt? 8300687[/snapback] Skulle være "mobilt bredbånd", ikke "trådløst bredbånd", så jeg endret emnet nå. Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Var vel heller ordet "bredbånd" jeg reagerte på Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Var vel heller ordet "bredbånd" jeg reagerte på 8301139[/snapback] regnet egentlig med det, og er enig, men det er det NetCom kaller det. Når emnet var trådløst bredbånd skulle man tro jeg tenkte på WiMax, mens jeg bare er på jakt etter en antenne til et 3g pcmica kort... noen som kan dytte meg i riktig retning? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hvis du greier å hoste opp navnet på kortet så kan man finne ut om det er antennekontakt på det. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 det er vel huawei kortet som netcom leverer? Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Kortet er et Huawei E620 http://www.huawei.com/mobileweb/en/products/view.do?id=145 De nevner "Antenna: Internal antenna. Provide one antenna interface that can be connected to the outer antenna" men ble ikke akkurat så klok av det... Noen kloke mennesker der ute? Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Søkte litt på nettet og fant ut at kontakten på kortet er noe som heter SMK. Vet ikke hvor lett det er å få tak i, jeg har i allefall aldri hørt om kontakten før. Lenke til kommentar
Borgy246 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 SMK må vel være Statsministerens Kontor Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) hvis du googel etter : Huawei E620 antenna finner du masse. eks: http://www.cellantenna.co.uk/aerials/aerials.htm plugg du skal bruke er vodaphone pluggen(de helt nederste) hvordan veit jeg det er samme? http://66.102.9.104/search?q=cache:Zn1yfk5...lient=firefox-a Endret 5. april 2007 av ranvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå