TrueNo Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hei,jeg har et problem med css.det går ut på at når jeg har spillt css en stund så blit lyden skurret,for at det skal bli i orden så må jeg logge av brukeren og logge på igjen,altså ikke på steam men i windows.jeg prøvde nettopp å skru av css og skru på musikk og da var det ikke skur.men det er kun i css. Noen som har vært borti problemet? Lenke til kommentar
retsirk Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hei,jeg har et problem med css.det går ut på at når jeg har spillt css en stund så blit lyden skurret,for at det skal bli i orden så må jeg logge av brukeren og logge på igjen,altså ikke på steam men i windows.jeg prøvde nettopp å skru av css og skru på musikk og da var det ikke skur.men det er kun i css.Noen som har vært borti problemet? 8300402[/snapback] Har hatt det samme problemet! men jeg måtte ikke gjøre noe for og få det vekk, d gikk bort av seg selv! på cs 1.6 Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Prøv å oppdatere lyd-driver. Funka for meg. Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 roger that:)får se... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå