thrml Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Fant ikke noe annet sted å putte denne i, men som topic sier klikker msn til tider, omtrent hele tida jeg har hatt msn på i ca 5 min elns så bare lukker den seg med denne feilmeldingen: http://dump.no/files/4ebf7c681254/msnklikk.bmp Noen som vet hva som kan være feil? Mvh Stian Endret 3. april 2007 av Stian_Pa Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Det er sinnsykt irriterende når det der skjer, og det har skjedd med meg opptil flere ganger. Det jeg pleier å gjøre (midlertidig før jeg innstalerer Windows på nytt) er å bruke MSN Messenger 7.5 ,eventuelt dMSN som er en java-basert MSN klient med masse morsomme funksjoner. Blant dem kan du se hvem som har blokkert deg, når kontaktene dine lukker samtalevinduet o.l .. Praktisk. Lenke til kommentar
thrml Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Det er sinnsykt irriterende når det der skjer, og det har skjedd med meg opptil flere ganger.Det jeg pleier å gjøre (midlertidig før jeg innstalerer Windows på nytt) er å bruke MSN Messenger 7.5 ,eventuelt dMSN som er en java-basert MSN klient med masse morsomme funksjoner. Blant dem kan du se hvem som har blokkert deg, når kontaktene dine lukker samtalevinduet o.l .. Praktisk. 8301028[/snapback] Tok å avinstallerte Windows Live Messenger og installarte Msn 7.5 ble bare så DRITT lei den feilmeldingen, fant ut av at det er en mappe som jeg går innpå så klikker explorer.exe og det er tilfeldigvis en MESSENGER mappe, ikke MSN messenger.. men LIVE fucka windows møkk Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Nei, selv ikke Microsoft forstår alle de merkelige feilene Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hadde svineriet et par uker, og så ble det bare "klikk". Bytta tilbake til classic, og da virket alt ok. Gidder ikke prøve en gang til før de har reparert bugsa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå