gluntan Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hei! Jeg skal formatere en Dell pc som jeg fikk komplett fra Lefdal. Jeg fikk ikke med noen xp cd da jeg kjøpte denne bærbare pc'en men en lapp for det står at jeg kan "restore" hele pcen ved hjelp av et program inne på den bærbare. Jeg finner ikke dette programmet noe sted og lurer derfor på om det da er noen annen måte å gjøre dette på? Btw, har ikke windows cd Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hei! Jeg skal formatere en Dell pc som jeg fikk komplett fra Lefdal. Jeg fikk ikke med noen xp cd da jeg kjøpte denne bærbare pc'en men en lapp for det står at jeg kan "restore" hele pcen ved hjelp av et program inne på den bærbare. Jeg finner ikke dette programmet noe sted og lurer derfor på om det da er noen annen måte å gjøre dette på? Btw, har ikke windows cd 8300217[/snapback] Hva slags modell er dette? Lenke til kommentar
gluntan Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Inspiron... maks ett år gammel... tror den er i fra i sommer Lenke til kommentar
minitiss Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Din PC innholder en image-basert ominstallasjon som kalles PC Restore. For å komme inn på denne må du gjøre følgende: Slå først av datamaskinen, start den deretter opp igjen og med en gang du ser Dell-logoen i oppstarten så trykker du inn Ctrl+F11. Det kan være litt vrient til tider å komme inn på menyen som heter 'PC Restore by Symantec', men bare prøv et par ganger så skal du se at du finner frem. Om du skulle ønske å reinstallere windows med cd-plater (med tanke på at imaget legger inn masse unødvendige programmer som Dell leverer med sine pcer) så kan man ta kontakt med Dell sin support og få tilsendt plater. Send en email til [email protected] og be om å få tilsendt plater. Legg ved servicetagen, navn, adresse, osv osv om du skriver til dem. Men om du kan tenke deg å bruke PC Restore (som bare bruker 10-15 min for å sette opp maskinen din igjen) så er det 'Ctrl+F11' når du ser Dell-logen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå