andy89 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 tittel sier alt bare lurer fordi jeg gidder ikke ha på vifta fordi den bråker så mye eller tåler d e opp til 90 som det meste andre ? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Tempen ligger vanligvis mellom 35-45grader. (uten at jeg har noe referanser for hånden) Over 50 bør du gjøre noe, og om den er 46 ved idle er det kanskje lurt å se på tiltak. Ofte skal det ikke mer til enn at man flytter den litt ned i kabinettet (som regel bort fra DVD-rom osv) Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Tempen ligger vanligvis mellom 35-45grader. (uten at jeg har noe referanser for hånden) Over 50 bør du gjøre noe, og om den er 46 ved idle er det kanskje lurt å se på tiltak. Ofte skal det ikke mer til enn at man flytter den litt ned i kabinettet (som regel bort fra DVD-rom osv) 8300274[/snapback] jeg har 3 hdder som ligger intil hverandre:P for det er ikke mere plass og kan jo kjøre stress test og se hvor varme de blir Endret 3. april 2007 av andy89 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Kjøp deg en stillere vifte Harddisker trenger bare en svak luftstrøm over seg, en vifte som går på 900rpm hører du ikkje men den gir god nok kjøling til diskene dine. Kjør defragmentering og sjekk temperaturen etter 5 min. Den bør ligge under 50 grader. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 En sånn er helt optimal for å kjøle harddisker: http://www.psdata.no/ps.asp?it=110951 Hvis ikke du har Stacker-kabinett er det alltids mulig å mekke til noe for å feste den i bunnen av kabinettet, eller sette den utenfor. Plass til 4 harddisker, og svært stillegående. Jeg har 3 stk av dem nå, selv om ikke jeg har noe Stacker-kabinett. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Lignende moduler som passer i to eller tre 5 1/4 posisjoner i alle kabinetter finner du mange steder. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ulempen er at de vanligvis er mye dyrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå