MrLee Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Er det noen som vet om Dell bruker samme DVD spiller som i Inspiron 8100, i Inspiron 8200 maskinene sine? jeg hadde nemlig en slik godsak som lurte driverene til DVD spilleren slik at den ble sonefri da jeg kjørte den (ikkeno Firmware tull :smile: )...jeg lurer bare på om jeg kan bruke denne videre på den nye, eller om jeg er nødt å gå på utkikk etter en ny.. Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 har du disse driverene enda ? så kan jeg teste Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Sjekk åssen dvd du har så henter du ned ny firmware som gjør at du slipper å tenke på noe program eller andre ting ever igjen på http://forum.firmware-flash.com/portal.php?page=1 Har til de fleste dvd-rom for bærbare... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 jeg liker i grunn ikke å tukle med firmware, det er forbanna mye sikrere å bare "lure" driverene...beholder garanti og stæsj da oxo... hvis du vil ha den driver tingen, drop meg en mail på [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå