TST Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Opplev en helt normal dag på det virtuelle sykehuset. Se videoen Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Seriøst, er dette ett spill som kommer ut nå? Ser jo utrolig gammelt ut. Det verste er at de som lagde det, lager nå Colin McRae Dirt Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Seriøst, er dette ett spill som kommer ut nå?Ser jo utrolig gammelt ut. Det verste er at de som lagde det, lager nå Colin McRae Dirt 8299824[/snapback] Du har ikke prøvd "Theme Hospital" før du? Har du det, så vet du at spillet ikke trenger god grafikk for å være underholdende. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Theme Hospital er jo best! Tror jeg skal legge det inn på pcen for old times sake. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Er det noe feil med videoene eller? Får ikke opp en eneste en av videoene som er lagt ut her. Har prøvd både i Firefox og IE, med siste Flash innstallert. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Theme Hospital og Hospital Tycoon er vel to forskjellige spill? Theme Hospital koster forøvrig under 8 Euro ved Play.com (ca 66 NOK). Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Theme Hospital og Hospital Tycoon er vel to forskjellige spill? Theme Hospital koster forøvrig under 8 Euro ved Play.com (ca 66 NOK). 8304036[/snapback] Men dette skal vist være lignende Theme Hospital. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hmm....Jeg likte ikke Theme Hospital, så trur jeg styrer unna Hospital Tycoon Lenke til kommentar
BareLeif Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ja, dette virket bare som en spin-off av tv-serie suksesser som bla. Scrubs, ER, og ikke minst Grey`s Anatomy. Jeg vet ikke helt med Theme Hospital sammenligningen... Lenke til kommentar
Talker Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ja, dette virket bare som en spin-off av tv-serie suksesser som bla. Scrubs, ER, og ikke minst Grey`s Anatomy. Jeg vet ikke helt med Theme Hospital sammenligningen... 8307578[/snapback] Nei om dette skal være en "spin-off" av noe, så må det være av Theme Hospital. Og det er jo det som er meningen. Å lage en ny og forhåpentlig bedre versjon. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hmm....Jeg likte ikke Theme Hospital, så trur jeg styrer unna Hospital Tycoon 8304381[/snapback] oohh! Husker jeg spilte det på PS1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg