Pysj Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Microsofts nye nettleser Deepfish skal gjøre mobilsurfing enklere. Les mer Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Stilig, men hadde nok bruke Operas' verson... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Opera lanserte Opera Mobile 8.65 for Windows Mobile i går, og Opera Mobile 9 (som kommer til Windows Mobile) har alt det som er "nytt" med Deepfish. Deepfish er bare tull og blesthysteri sier nå jeg. Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg har prøvd Opera 8.65 for Windows Mobile, og den har fremdeles ingen feed-reader. Opera Mini blir nok fortsatt førstevalget. Den kan dessuten brukes på omtrent alle nyere mobiltelefoner. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Opera lanserte Opera Mobile 8.65 for Windows Mobile i går, og Opera Mobile 9 (som kommer til Windows Mobile) har alt det som er "nytt" med Deepfish. Deepfish er bare tull og blesthysteri sier nå jeg. 8299829[/snapback] Ja, tipper jeg holder meg til opera for små skjermer om ikke MS overraske kraftig. AtW Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Deepfish er en ny måte å gjøre dette på da. I utgangspunktet laster du bare ned et bilde av siden - en thumbnail. Så, når du zoomer inn, så laster den ned det nødvendige etter hvert. Det gjør den i allefall kjapp, men den kan vel umulig støtte JavaScript og slikt da. Så det blir en lekebrowser til syvende og sist... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg