Nilsen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 I morgen starter hele Norges nerdefest i Vikingskipet på Hamar. Vi vil som vanlig være tilstede for å gi deg daglige oppdateringer. Les mer Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Blir morro å lese om det siden jeg ikke skal opp dit i år. Er flere på jobben som skal, ble litt missuderlig når de drev og pratet om det Var det er i 05 og 06. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Gleder meg alleredet. Drar oppover fra moss i kveld så snart jeg har fått bygget meg en hylle og fikset et par andre ting. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 I et så stort nettverk, vil det være mulig å ta i bruk ARP-spoofing osv. eller er det noen beskyttelse for slikt? Lenke til kommentar
Jada002 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 I et så stort nettverk, vil det være mulig å ta i bruk ARP-spoofing osv. eller er det noen beskyttelse for slikt? 8299763[/snapback] Det finnes flere måter å beskytte nettverk mot denne typen angrep. Blandt annet gjennom DAI(dynamic arp inspection) på switcher. På et lan som dette vil det ikke være spesiellt lurt å bruke ARP spoofing ettersom det er svært enkelt å spore opp hvor angriperen sitter. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Dette blir et av årets høydepunkt Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Haha, føltes nettopp ut som at det var påske. Tiden går fort. Ser fram til TG, hjemmefra Lenke til kommentar
NitRam Den Gale Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 I et så stort nettverk, vil det være mulig å ta i bruk ARP-spoofing osv. eller er det noen beskyttelse for slikt? 8299763[/snapback] Det finnes flere måter å beskytte nettverk mot denne typen angrep. Blandt annet gjennom DAI(dynamic arp inspection) på switcher. På et lan som dette vil det ikke være spesiellt lurt å bruke ARP spoofing ettersom det er svært enkelt å spore opp hvor angriperen sitter. 8300342[/snapback] Dessuten så risikerer du å ødelegge routinga til gatewayen, spesielt hvis du ikke er helt 100% sikker på hva du gjør... Dette går ofte ut over alle i hele nettverket og hvis de finner ut hvem du er så blir du nok kastet ganske fort ut, politianmeldt og banket opp av en gjeng sinte TG deltakere... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg kunne nok tenkt meg å være der, men jeg hadde nok fått nok etter 1-2 dager. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Har ikke vært på TG, men derimot DH og DH var helt rått, så må nok ta turen til TG en gang også. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hmm, blir litt spennende å følge TG uten fra i år. Vært der siden 2002 til 2006. Satser på at det går feilfritt for folka der. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 når bør man komme egentlig? for å unngå masse kø.... jeg drar fra oslo med en venn i 8 tida... håper å ikke måtte vente jævli lenge sitter på rad 1 jeg Lenke til kommentar
kommers Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Uten at jeg har tenkt meg dit: grats og props til outracks for lekker invtro med java-jenter og høye musikere ;-D Jeg gleder meg til å se scene-bidragene som slippes. Lenke til kommentar
ASUSNO Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 ASUS Nordic AB ønsker alle deltagere på TG hjertlig velkommen! Håper arrangementet blir en like stor suksess i år som tidligere år både for arrangører, deltagere og sponsorer! God påske, and ENJOY! Lenke til kommentar
TMMProd Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Vil ønske alle sammen en riktig fin sammling! Kommer til å følge nøye med herfra! Neste år, er jeg med dere! Stå på!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå