Gå til innhold

The Most Hated Family in USA


DannyVice

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lQle7N2M

Patetiske mennesker. Skulle gjenre vist hva de mener om Nazister of Ku kux klan, de er tydelig at de hater mange av de samme folkene.

 

Husk alle sammen at disse representer verken kristne aller amerikanere.

 

Alle samfunn hvor mennesker blindt folger en leder, og ikke tenker selv har blitt syke og destruktive, Nazi-tyskland, korsfarere, Muslimske ekstremister og de i denne filmer hviser det.

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal vi sette opp odds på hvem som får nakkeskudd først?

 

Utorlig trist å se at det faktisk finnes folk som jobber så imot fremgang i verden. Må være de mest trangsynte folkene jeg har sett..

8305029[/snapback]

Det er egentlig ikke synet deres som sjokkerer mest. Det er mer hvordan de utfører budskapet. Saboterer begravelser av folk som "sikkert gjorde noe galt". Da journalisten spurte "What about those who die in car-accidents and of cancer?" og så svarer han "I love it!".

 

:roll:

Lenke til kommentar
Ikke for å være krass eller noe, men jeg finner det faktisk ikke så ille det de folkene står for, men!

 

Umm, poenget mitt var. La dem være ifred. Hvis dere skal plukke på dem, så hvorfor ikke plukke på alle andre religiøse tullinger\ekstrimister som går på to bein`?

8303886[/snapback]

 

Erhh, hva faen? Du fant ikke deres overfanatiske syn på Amerika, gud, homofile, sverrige og Diana noe ille? Så du i det hele tatt alt sammen, eller? Ja til begrenset yttringsfrihet, du burde blitt tvangspult av en 2.5m høy afrikaner, ved navnet 'King'.

 

Forøvring, men lille teori om menigheten, er at sjefen, "Grampts", ble tuklet med som liten:

"No, daddy! Don't touch me there, dat's mah 'off limit' area!"

Meste parten av menigheten, visste jo ikke en gang hva de stod for, det som samlet de var hatet. Jo mer de ble hatet av omgivelsene, jo sikrere i deres sak ble de, og mer euforiske.

Hele tankegangen er jo ganske enkel. De mener at USA er dødsdømt, iom. at de støtter synderene. Siden gud hater Amerika, må gud elske dem, de støtter jo trossalt gud, noe de proklamerer med skilt i f.eks begravelser.

 

At de betalte 10% av lønningene sine til prosten, samt ryddet hagen hans om høsten, vasket huset etc, oversaket meg ikke.

8304873[/snapback]

 

Ja, jeg så hele. Jeg synes faktisk masse indoktonering i ekstremistisk Islam er hakket over. De læres jo tross alt opp til å bruke vold for å spre budskapet, disse står med krasse budskap på skilt, men de sprenger ikke seg selv i luften og drper 100 andre fordi de skal ha gratis bilett til himmelriket som ikke engang finnes i fysisk form :)

Lenke til kommentar

Jeg vet budskapet kan virke sykt, men for meg som har studert litt ekstremistiske grupper så vet jeg at det er "familier"/grupper som amerikanerene kan tenke seg til å hate enda mer enn denne familien som dog sies å være "USAs mest forhatte familie".

 

Mest forhatte familie i USA har sine geografiske begrensninger på sett og vis :)

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde opplevd, at broren min eller pappa ble henta inn i militæret, sent til irak og drept, og opplevd de idiotene der ved begravelsen hans, hadde jeg klikka mentalt. Bokstavelig, fult, helt og holdent. Hadde utnytta den fine retten de har i USA. å skaffe meg heltautomatisk våpen, og brukt det.

 

Satt å hadde et ønske når de stod ved veien, at en av de SUV'ene skulle "glippe litt på rattet" og meie ned alle som en(utenom stakkars reporteren og kamerafyrn såklart).

 

 

Sagt det før, og sier det igjen; Eneste kur for de folka der, er nakkskudd.

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M
Drep de kristne.

8312022[/snapback]

 

Disse meneskene kaller seg kristne men de er det ikke, det er bare mennesker som bruker kristendommen som en unskylding for sine egne egoistiske handlinger. Hele iden om at alle mennesker er like mye verdt kommer fra kristendommen. Og hele den vestlige demokratrien er basert pa kristendommens verdier. Sa ikke la disse trangsynte fanatikerne sette en stereotyp for hva kristne er.

Lenke til kommentar
Drep de kristne.

8312022[/snapback]

 

Disse meneskene kaller seg kristne men de er det ikke, det er bare mennesker som bruker kristendommen som en unskylding for sine egne egoistiske handlinger. Hele iden om at alle mennesker er like mye verdt kommer fra kristendommen. Og hele den vestlige demokratrien er basert pa kristendommens verdier. Sa ikke la disse trangsynte fanatikerne sette en stereotyp for hva kristne er.

8312255[/snapback]

De er jo kristne, de følger bibelen..

Lenke til kommentar
Drep de kristne.

8312022[/snapback]

 

Disse meneskene kaller seg kristne men de er det ikke, det er bare mennesker som bruker kristendommen som en unskylding for sine egne egoistiske handlinger.

8312255[/snapback]

... Noe de kristne alltid har gjort? Det er like sjukt som å "drepe i guds navn for å fremme hans budskap", spør du meg.

Lenke til kommentar
Disse meneskene kaller seg kristne men de er det ikke, det er bare mennesker som bruker kristendommen som en unskylding for sine egne egoistiske handlinger. Hele iden om at alle mennesker er like mye verdt kommer fra kristendommen. Og hele den vestlige demokratrien er basert pa kristendommens verdier. Sa ikke la disse trangsynte fanatikerne sette en stereotyp for hva kristne er.

8312255[/snapback]

 

De er kristne jo! Grunnen til at kristendommen har spredt seg så langt som den har er kun på grunn av svik, trussler og vold. Ideen om at alle mennesker var like mye verdt ble knust da kristendommen invaderte Europa. Da ble det kristne og hedninger. Slik har det fortsatt, og ingen er mer glad i å gjøre forskjell på folk som de kristne. Disse trangsynte fanatikerne representerer kristendommen på sin måte, hva gjør din tolkning mer korrekt?

Lenke til kommentar
Hvis jeg hadde opplevd, at broren min eller pappa ble henta inn i militæret, sent til irak og drept, og opplevd de idiotene der ved begravelsen hans, hadde jeg klikka mentalt. Bokstavelig, fult, helt og holdent. Hadde utnytta den fine retten de har i USA. å skaffe meg heltautomatisk våpen, og brukt det.

 

Satt å hadde et ønske når de stod ved veien, at en av de SUV'ene skulle "glippe litt på rattet" og meie ned alle som en(utenom stakkars reporteren og kamerafyrn såklart).

 

 

Sagt det før, og sier det igjen; Eneste kur for de folka der, er nakkskudd.

8311953[/snapback]

 

Hvis jeg ikke tar feil så er det ingen ting som heter "verneplikt" i USA. Alle som reiser på utenlandsoppdrag må i det minste melde seg til tjeneste. Gjøre leksene dine gutt :)

 

edit: De folkene er jo imot vold, det blir for dumt å si at vi skal skyte dem. Våpen mot ord er ingen god kombinasjon hvis du er tilhenger av yttringsfrihet og demokrati :)

Endret av Andreaz_
Lenke til kommentar
Disse meneskene kaller seg kristne men de er det ikke, det er bare mennesker som bruker kristendommen som en unskylding for sine egne egoistiske handlinger. Hele iden om at alle mennesker er like mye verdt kommer fra kristendommen. Og hele den vestlige demokratrien er basert pa kristendommens verdier. Sa ikke la disse trangsynte fanatikerne sette en stereotyp for hva kristne er.

8312255[/snapback]

oi.....

you nailed it.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Typisk at når en kristen minoritet på et-par-og-tjue stykker springer rundt med noen skilt, tenker alle på "de der jævla kristne". Faktum er at disse utgjør en svært liten prosent (for ikke å si promille) av verdens kristne befolkning og de fleste kristne er rimelig oppegående.

 

Det samme er det med selvmordsbombere; muslimer flest har ingen intensjon om å sprenge seg i småbiter på et torg eller kapre et amerikansk fly. Det er én liten promille som sitter med slike ideer, som ødelegger ryktet til resten av den muslimske verden.

 

 

________

 

 

Når jeg visste at dette var i USA, ble jeg ikke så overasket.

Lenke til kommentar
Hvis jeg hadde opplevd, at broren min eller pappa ble henta inn i militæret, sent til irak og drept, og opplevd de idiotene der ved begravelsen hans, hadde jeg klikka mentalt. Bokstavelig, fult, helt og holdent. Hadde utnytta den fine retten de har i USA. å skaffe meg heltautomatisk våpen, og brukt det.

 

Satt å hadde et ønske når de stod ved veien, at en av de SUV'ene skulle "glippe litt på rattet" og meie ned alle som en(utenom stakkars reporteren og kamerafyrn såklart).

 

 

Sagt det før, og sier det igjen; Eneste kur for de folka der, er nakkskudd.

8311953[/snapback]

 

Hvis jeg ikke tar feil så er det ingen ting som heter "verneplikt" i USA. Alle som reiser på utenlandsoppdrag må i det minste melde seg til tjeneste. Gjøre leksene dine gutt :)

8315749[/snapback]

Vet godt at det ikke er noe verneplikt i USA, men

akkurat det poenget der er så irrelevant som det går ann å komme. Faktum at de ødelegger og plager avdødes familie, hetser dem, og den generelle oppførselen de har, er helt forkastelig og avskyelig. Samtidig som de forsvarer oppførselen ved å gjemme seg bak ei bok, og sålenge de gjør det er det mersom greit. :nei:

 

Greit nok at de har sine meninger, og go go ytringsfrihet, MEN det er noe som heter respekt ovenfor medmennesker, noe den gjengen der mangler helt og holdent.

 

Det å protestere forran graven til avdøde soldater og deres familier, nei, jeg har ikke ord..

Lenke til kommentar
Disse meneskene kaller seg kristne men de er det ikke, det er bare mennesker som bruker kristendommen som en unskylding for sine egne egoistiske handlinger. Hele iden om at alle mennesker er like mye verdt kommer fra kristendommen. Og hele den vestlige demokratrien er basert pa kristendommens verdier. Sa ikke la disse trangsynte fanatikerne sette en stereotyp for hva kristne er.

8312255[/snapback]

oi.....

you nailed it.. :thumbup:

8315853[/snapback]

Og hvorfor er ikke disse menneskene kristne mener du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...