Gå til innhold

The Most Hated Family in USA


DannyVice

Anbefalte innlegg

Viste ikke helt hvor jeg skal poste dette, feel free to move it.

 

 

Part 2:

 

Part 3:

Part 4:

 

Part 5:

 

Part 6:

 

Part 7:

 

Helt sinnsykt, trodde ikke det var mulig. De ødelegger barna, tenk de blir mobbet på skolen. Utrolig videoer, anbefales på det sterkeste.

 

Handler om noen homofobiske kristne som mener Gud hater Homser blant annet, og at Gud hater Amerika. Og familien dukker opp i begravelser til USA Marines soldater og driver tull.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Okay, til tross for at jeg er kristen selv, skal jeg trygt si at det er en gjeng med gærne gjøker som burde sperres inne i sin egen kirke. Makan, slike fortjener ikke å være i en kirke en gang :no:

 

EDIT: Har sett litt mer nå av det første klippet, pastoren burde virkelig sperres inne. Hjelpe meg.

EDIT2: Kommer til å kommentere mye her, denne kirka er jo helt syk. Stakkars barn sier nå bare jeg. Skyt dem under begravelsen.

EDIT3: Kort oppsummert, syke folk som burde sperres inne for resten av livet. Pastoren, og hele resten av gjengen er jo helt syke i hodet. Amerika er og blir et land med både friske og syke folk. Disse er ekstreme.

 

De er jo fags selv.

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Ikke for å være krass eller noe, men jeg finner det faktisk ikke så ille det de folkene står for, men!

 

Hvorfor gidde å tilbe Gud, en person som ingen noen gang har sett eller snakket med, som bor oppe i himmelen, men som forsatt ikke finnes - fysisk.

 

Umm, poenget mitt var. La dem være ifred. Hvis dere skal plukke på dem, så hvorfor ikke plukke på alle andre religiøse tullinger\ekstrimister som går på to bein`?

Lenke til kommentar
De drar jo i hvert fall ikke rundt å blåser seg selv og resten av klientellet på hjørnekafeen i lufta, det skal de ha ...

8304553[/snapback]

 

De burde seriøst vurdert å gjøre det en dag ...

 

Å valse inn i en begravelse på den måten. Hva som foregår inne i hodene deres kan bare deres gud vite ...

Lenke til kommentar
Ikke for å være krass eller noe, men jeg finner det faktisk ikke så ille det de folkene står for, men!

 

Umm, poenget mitt var. La dem være ifred. Hvis dere skal plukke på dem, så hvorfor ikke plukke på alle andre religiøse tullinger\ekstrimister som går på to bein`?

8303886[/snapback]

 

Erhh, hva faen? Du fant ikke deres overfanatiske syn på Amerika, gud, homofile, sverrige og Diana noe ille? Så du i det hele tatt alt sammen, eller? Ja til begrenset yttringsfrihet, du burde blitt tvangspult av en 2.5m høy afrikaner, ved navnet 'King'.

 

Forøvring, men lille teori om menigheten, er at sjefen, "Grampts", ble tuklet med som liten:

"No, daddy! Don't touch me there, dat's mah 'off limit' area!"

Meste parten av menigheten, visste jo ikke en gang hva de stod for, det som samlet de var hatet. Jo mer de ble hatet av omgivelsene, jo sikrere i deres sak ble de, og mer euforiske.

Hele tankegangen er jo ganske enkel. De mener at USA er dødsdømt, iom. at de støtter synderene. Siden gud hater Amerika, må gud elske dem, de støtter jo trossalt gud, noe de proklamerer med skilt i f.eks begravelser.

 

At de betalte 10% av lønningene sine til prosten, samt ryddet hagen hans om høsten, vasket huset etc, oversaket meg ikke.

Lenke til kommentar
Haha. Håper noen dreper dem. Å holde på slik skulle ikke vært lov.

Tenker på filmen "The Root of All Evil".

Kan noen satans smartinger snakke de i senk please?

8303548[/snapback]

 

Sånne folk er så fastlåst i det de mener at det ikke er mulig å snakke fornuft til dem. De vil nok aldri forandre mening.

Lenke til kommentar

dessa ungene får jo ikke låv tel å ha venner,

dom får sikkert ingen venner med de foreldra el da.

 

 

jeg skjønner godt de 4 ungene som ikke vil ha noe med foreldra å gjøra.

har ikke barnevernet noe og si i denne saken.

det kan ikke vere barnevenlig det de gjør mot ungom.

Endret av froZZo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...