Gå til innhold

Diskusjonstråd for "Treningsprofiler fra forumet"

Anbefalte innlegg

**

Notis: Dette innlegget og de 3 første innleggene er splittet ut fra Treningsprofiler fra forumet ettersom vi ha besluttet å splitte opp diskusjonen fra selve profilene så vi får en oversiktelig og ren profiltråd. Dette vil derfor fra nå av være plassen for kommentarer/tips/råd/spørsmål osv til Treningsprofiler fra forumet .

**

Denne kunne vel egentlig blitt sticky? En slags presentasjon.

update på min nå.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan? Idèen går ut på at hver bruker kun får hver sin post. Etterhvert kan vi opprette en kommentar/diskusjon/spørsmålstråd; denne tråden skal kun inneholde profilene til de som poster.

8157538[/snapback]

Foreslår at de to foregående innleggene pluss mitt eget blir splittet ut eller slettet ;) Har prøvd å rapportere men det var ingen som tok i tu med det, så jeg sender wh1te en PM nå straks.
Lenke til kommentar

Tråd satt som sticky og splittet opp. Diskusjonstråden for kosttilskudd er dessuten blitt flyttet ned foreløpig. Vi (jeg og Wh1te) har ikke kommet frem til en endelig løsning men vi skal prøve dette en stund. Går det bra lar vi den være en vanlig tråd - hvis ikke så vil vi vurdere å lage en ny "større" samlettråd på bekostning av en av de andre annonseringene. Grunnen er rett og slett den at det er for mange sticky'er der nå.

Når det gjelder bilder så har jeg vel ikke hatt sansen for å legge ut bilder av meg selv. Men det kommer nok.

Vet ikke helt hva du mente med "kødde" med meg. Skal vi slåss? :wee: Uansett er jeg langt mindre enn Hyrlen. Han er en liten bamsefar :innocent: (Jeg har egentlig aldri satset på volum) Står han foran meg vil nok bare høyden sørge for at jeg blir sett...

Lenke til kommentar
Når det gjelder bilder så har jeg vel ikke hatt sansen for å legge ut bilder av meg selv. Men det kommer nok.

Vet ikke helt hva du mente med "kødde" med meg. Skal vi slåss?  :wee: Uansett er jeg langt mindre enn Hyrlen. Han er en liten bamsefar  :innocent:  (Jeg har egentlig aldri satset på volum) Står han foran meg vil nok bare høyden sørge for at jeg blir sett...

8299249[/snapback]

Rettelse, jeg var. Kyssesyka tok med seg alt og dro av sted som de lillos synger så pent. Slåss nei, du er jo en sånn hopp og thohej kis sant?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Håper å se meg selv i speilet og se 85 kg brun og sexy kropp til neste sommer.. det kommer til å bli hardt, men jeg skal prøve! Da vil profilen min få en kraftig update også, gidder ikke gjøre stort med den før da.

9026507[/snapback]

Hadde håpet noe lignende selv :p

Har jo en vekt på rundt 86kg morgenform nå, men det er jo med rundt 16% fettprosent, så med - 6% fett (5kg) og - vannvekt hadde det vel blitt rett under 80kg vil jeg tro.

Må nok fortsette å bygge en del muskler før jeg blir fornøyd, men tror jeg klarer rundt 85kg eller litt under med 10% fettprosent til neste sommer.

Hvor mye veier du nå og hva er fettprosenten sånn ca?

Nothing is impossible.

Med det rette treningsprogrammet og et bra kosthold skal det gå ann vil jeg tro. Å ha et treningsprogram er veldig viktig. Å trene kroppen 2-3 ganger i uken skal vist gi deg 40% mer muskelmasse siden du vokster konstant istedet for å trene en muskel 1 gang i uken hvor du bare vokser i 2 dager og det er nervesystemet som trenger 1 uke restutisjon istedet.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Hvor mye veier du nå og hva er fettprosenten sånn ca?

9027946[/snapback]

Alt for lav vekt, og litt for høy fettprosent =/ Men jeg liker å sette meg tilnærmet umulige mål, for da vet jeg at jeg må jobbe hardt. Bryr meg ikke så mye om jeg når dem, de hjelper meg til å holde innsatsen oppe.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...