_sindre_ Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Jeg har ett par selvbyggde høytalere, og nå har i hvertfall ett element i den ene høytaleren tatt kvelden etter flere år med festing Det jeg lurer på er om det er vits å reparere disse høytalerene ved å kjøpe ett eller flere nye elementer, hvor jeg kan få tak i elementer som kan erstatte disse gamle. Btw: Basselementene er 10" Endret 20. april 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Sjekk hos Eltek der har de Peerless elementer Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 De har jo mange forskjellige elementer fra peerless der, vil det passe å sette inn ett av hvilket som helst peerlesselement som de selger der, og bruke det sammen med de andre gamle elementene som forsatt fungerer? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Vil nok funke, men er ikke å anbefale. Finn ut hvilket element du har å kjøp det. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) På bildene ser du all infoen jeg vet om elementene, og jeg har ikke funnet dette elementet på noen nettbutikker... Endret 3. april 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ta i ring eltek å forklar situasjone og det du vet om elementene. Kanskje de har de eller vet hvor du kan få tak i dem. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Ta i ring eltek å forklar situasjone og det du vet om elementene.Kanskje de har de eller vet hvor du kan få tak i dem. 8299631[/snapback] ok, jeg får gjøre det.. men en ting til, jeg har kjøpt meg nye høytalere, så vet ikke om jeg får bruk for disse, men tror dere det er mulig å bruke ett eller flere disse basselementene til en aktiv bass hvis jeg kjøper kasse og bassforsterker? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 en kasse , low pass filter , og en effektforsterker funker fint , om elementene har bra bass vet jeg lite om . bassforsterker ?? sånn til bassgitarforsterker funker dårlig på musikk og film Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 www.ljudia.no selger også peerless.. uansett hvem du tar kontakt med klarer de nok å skaffe deg et likt element, så sant det ikke har gått ut av produksjon, og lageret har brent ned, og alle som visste noe om det er sendt ut i rommet og kommer aldri tilbake så... Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 en kasse , low pass filter , og en effektforsterker funker fint , om elementene har bra bass vet jeg lite om . bassforsterker ?? sånn til bassgitarforsterker funker dårlig på musikk og film 8301900[/snapback] Jaja, var det du sier jeg mente www.ljudia.no selger også peerless.. uansett hvem du tar kontakt med klarer de nok å skaffe deg et likt element, så sant det ikke har gått ut av produksjon, og lageret har brent ned, og alle som visste noe om det er sendt ut i rommet og kommer aldri tilbake så... Jeg får se hva jeg finner ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå