Gå til innhold

Skjermkort trøbbel nok en gang

tinkamolly

Anbefalte innlegg

Jeg prøver for siste gang å få hjelp med å få pc til å fungere men Creative blaster mx420 skjermkort.Problemet er.Når jeg starter opp maskina med det kortet i så får jeg et langt piip det betyr at maskina ikke finner skjermkoret.Men hvis jeg slår maskina av og på 10-12 ganger så hender det at den finner kortet,Men hvis jeg setter i et gammelt Permedia 2 kort så starter den,men det er får lite til å bruje å spille med.Det er AGP kort jeg bruker.jeg vet ikke hvor mange timer jeg har brukt på dette problemet.

Jeg har WIN ME som os

MSI INTEL 815 HOVEDKORT

så hvis det er noen som har noen GENIALE løsninger så ville jeg vere takknemlig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei du

Satt nettopp sammen en server/barne spille pc, og gikk til innkjøp av et Creative G4 MX420. Men da fikk jeg bare 1 langt pip etterfulgt av 3 korte, dvs ingen grafikk kort funnet.

Testet Creative G4 Ti4600, det fungerte til min frustrasjon, MX kortet fungerte også i den andre pcen. Så jeg tok en tur til min lokale data butikk og testet noen flere kort. Svaret jeg ente med var at mitt Jetway hovedkort, med 845D Pro chips ikke ville ha Creative MX kort overhode, testet MX440 og MX 460. Men med andre merker gikk det ok med alle MX kortene.

Så kanskje ikke det svaret du vil ha, men du må kanskje bytte til et annet merke for at det skal fungere. Hvorfor? ja den som viste det... Men vet 845D har en sær AGP port som bare støtter nye 4x agp, så kanskje Creative sitt feil rapporterer eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...