Floyd_90 Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg er ganske lei av hele S.T.A.L.K.E.R er så lei av å ha for lite ammo, og dø pga radioaktivitet... Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 stalker er et genialt spill. en fin faq dette, men noen feil er det vel. som at man ikke kan joine factions, jeg har nå offisiell status som medlem av freedom, og duty skyter meg bare jeg nærmer meg deres område. og @ ragnarock: dette løser seg fort serru, du har nok gått gjennom spillet nå, men et tips må være å "loote" alle folka du dreper, og bruk våpen og ammunisjon som de andre stalkers/fiendene dine bruker på det aktuelle området, etterhvert fant jeg ut at 5.56 ammo var spredt tilgjengelig over hele spillet, og har bred støtte i våpenutvalg. altså standard-nato ammo. radioaktivitet blir heller ikke et problem senere i spillet siden man finner så mye stasj på folk, og draktene og artifakts hjelper stort. men nå vet jeg heller ikke om du spiller på SUPA_spetznaz vansklighetsgrad tøff bil-mod, men: 90% av bilene jeg ser er da så vraka! ser jo umulig ut å kjøre de. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 7. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 stalker er et genialt spill. en fin faq dette, men noen feil er det vel. som at man ikke kan joine factions, jeg har nå offisiell status som medlem av freedom, og duty skyter meg bare jeg nærmer meg deres område. og @ ragnarock: dette løser seg fort serru, du har nok gått gjennom spillet nå, men et tips må være å "loote" alle folka du dreper, og bruk våpen og ammunisjon som de andre stalkers/fiendene dine bruker på det aktuelle området, etterhvert fant jeg ut at 5.56 ammo var spredt tilgjengelig over hele spillet, og har bred støtte i våpenutvalg. altså standard-nato ammo. radioaktivitet blir heller ikke et problem senere i spillet siden man finner så mye stasj på folk, og draktene og artifakts hjelper stort. men nå vet jeg heller ikke om du spiller på SUPA_spetznaz vansklighetsgrad tøff bil-mod, men: 90% av bilene jeg ser er da så vraka! ser jo umulig ut å kjøre de. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 noe som vet hva jeg gjør når jeg er i laben ved dynga og har finni det x18 dokumentet og døra er sperra? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 19. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg husker ikke, finn heller en walkthrough. Google "Stalker walkthrough" og søk opp oppdraget du plages med. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Jeg har et problem med at jeg ofte får opp at det har sluttet å svare, og det der styret... Da mener jeg veldig ofte, så det er helt uspillelig. Fins det noen fix på dette? Endret 16. mai 2009 av kjermy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå