Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Jeg må bare spørre, er dette spillet skummelt? Jeg kan ikke fordra skumle spill ser du. Driter lett i buksa av doom 3 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 jeg har slutta å skvette av spill desverre, så jeg syns ikke spillet var noe skummelt, men mange mener det er Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Jeg må bare spørre, er dette spillet skummelt?Jeg kan ikke fordra skumle spill ser du. Driter lett i buksa av doom 3 8309816[/snapback] Du må nok regne med å skvette et par ganger. Det er ikke skummelt hele tiden, men det har en skummel steming. Og du kommer garantert til å skvette hvis du går under bakken i mørket. J**lig skummelt å gå der nede med bare en lommelykt Endret 4. april 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Jeg må bare spørre, er dette spillet skummelt?Jeg kan ikke fordra skumle spill ser du. Driter lett i buksa av doom 3 8309816[/snapback] Du må nok regne med å skvette et par ganger. Det er ikke skummelt hele tiden, men det har en skummel steming. Og du kommer garantert til å skvette hvis du går under bakken i mørket. J**lig skummelt å gå der nede med bare en lommelykt 8309858[/snapback] Fyr opp gamma og brightness så ser du klart, men vil jo ødelegge den bra stemninga desverre Lenke til kommentar
Ambidex Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Holder på med det sideoppdraget der man ska finne "the family rifle" Hvor er den?? ifølge kartet er jeg der, men jeg klarer ikke å finne den! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Holder på med det sideoppdraget der man ska finne "the family rifle"Hvor er den?? ifølge kartet er jeg der, men jeg klarer ikke å finne den! 8315405[/snapback] den ligger inni en av de boxene, rundt der, brukte en stund på å finne den selv Lenke til kommentar
Ambidex Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Holder på med det sideoppdraget der man ska finne "the family rifle"Hvor er den?? ifølge kartet er jeg der, men jeg klarer ikke å finne den! 8315405[/snapback] den ligger inni en av de boxene, rundt der, brukte en stund på å finne den selv 8315532[/snapback] Finner den fremdeles ikke... Eneste boxen jeg finner er den som ligger inni en av de 3 skapene i det lille rommet... Endret 5. april 2007 av Ambidex Lenke til kommentar
Longman Skrevet 5. april 2007 Rapporter Del Skrevet 5. april 2007 Drev på i dag å lette etter samme greia leeeeenge Men den er ikke der den er i en tunnel som går rett under. du finner inngangen rett ved det ødelagte helikoptret. Har et spørsmål selv. ang mainquest elns. har fått i oppdrag å gå inn i lab X18 å hente noen dokumenter. først får jeg i oppdrag å finne inngangen, som jeg finner. Men den er låst. etter det så viser det på kartet mitt hvor jeg skal finne dokumentene. men det er langt ute i gokk:P hva skal jeg gjøre? Han fyren i baren snakket noe omm noen elektroniske nøkler som jeg ikke husker helt. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Hei. Når eg skifter på "Render" instillingene til Objects Dynamic lightning, blir skjermen helt hvit. Eg kan høre lyder og slikt men eg ser kun skybpxen. Noen som kan hjelpe meg å fikse dette? Og ja, eg har orginal versjonen. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Sjekk dette, det er allerede en Vehicle Mod ute, http://youtube.com/watch?v=792YKOV_DsU Linky her, http://www.gsc-game.com/index.php?t=commun...=5946&sec_id=16 Synes den ser rimelig bra ut, skal teste nå. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 7. april 2007 Rapporter Del Skrevet 7. april 2007 Widescreen fix for versjon 1.0001 1. Hent ned og unzip til \<stalker-install>\bin\ katalogen. http://toca.game-editing.net/forum/dload.p...ile&file_id=103 2. Kjør programmet \<stalker-install>\bin\stalkerFOV.exe Hvis du har 16:10 widescreen skjerm velg... FOV = 115 Aspect Ratio = 0.75 Hvis du har 16:9 widescreen skjerm velg... FOV = 120 Aspect Ratio = 0.75 Avslutt så programmet for å lagre innstillingene. 3. Opprett en text-fil med notepad og lagre den som \<stalker-install>\bin\stalker.cmd Innholdet i filen skal være... start stalkerFOV.exe XR_3DA.exe 4. Lag en snarvei til \<stalker-install>\bin\stalker.cmd til skrivebordet. Høyreklikk på \<stalker-install>\bin\stalker.cmd og velg kopier, og så høyreklikk på skrivebord og velg lim inn som snarvei. 5. Start Stalker.cmd fra skrivebord 6. Aktiver widescreen fix Trykk F2 når du har startet å spille for å aktivere widescreen fixen. Dette må gjøres hver gang du starter spillet på nytt. Kilde: http://www.widescreengamingforum.com/forum...opic.php?t=9663 Lenke til kommentar
Fornax Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Synes det er 'utrolig' at det ikke er 5.1 (7.1) lyd i spillet. Ufattelig kjedlig å sitte med et surround-system og kun høre lyd ut fra venstre- og høyre høyttaler... Ellers er STALKER et bra spill, imho. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 *Mine innlegg* Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Den bil patchen.. En kompis prøvde den og han sa han måtte starte helt på nytt igjen for å få brukt patchen.. Jeg har kommet så langt at hvis det blir sletta gidder jeg ikke starte igjen, så går det ann å innstallere patchen uten at jeg må starte på nytt? Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Hoppsann.. Har nå stalker, overskrev XR_3DA.exe osv.. Men når jeg skal loade spillet, står den bare rolig på: Starting engine.. LoadingDLL:xrGameSpy.dll Lenke til kommentar
Radial Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Synes det er 'utrolig' at det ikke er 5.1 (7.1) lyd i spillet.Ufattelig kjedlig å sitte med et surround-system og kun høre lyd ut fra venstre- og høyre høyttaler... Ellers er STALKER et bra spill, imho. 8343341[/snapback] Jeg mener det skal være støtte for 5.1. Du kan prøve tipsene i denne tweakguiden for å se om det løser seg. Lenke til kommentar
Giffy Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Noen som har funnet ut hvor man selger items? Vet om han "traderen" i starten, men han gir meg bare masse oppdrag når jeg snakker med han ved å trykke F, prøvd å trykke B (som er multiplayer menu for buy)... Skal jeg dumpe det jeg vil selge i den boksa eller det skapet som er der han er? Blir så fort sliten nå at jeg må få solgt noe! EDIT: Å herregud så flaut at jeg ikke så den knappen... Endret 14. april 2007 av Giffy Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Noen som har funnet ut hvor man selger items? Vet om han "traderen" i starten, men han gir meg bare masse oppdrag når jeg snakker med han ved å trykke F, prøvd å trykke B (som er multiplayer menu for buy)... Skal jeg dumpe det jeg vil selge i den boksa eller det skapet som er der han er? Blir så fort sliten nå at jeg må få solgt noe! 8370814[/snapback] Helt nede i vinduet, under valgene, står det TRADE Lenke til kommentar
Fornax Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Jeg mener det skal være støtte for 5.1. Du kan prøve tipsene i denne tweakguiden for å se om det løser seg. Får ikke surround lyd. Nærmeste er EAX 3D lyd, som prøver å lage 3D-lyd ut fra 2 høyttalere. Laaangt unna real 5.1/7.1... Litt synd, da lyd er viktig i et spill som dette - hvor stemning er viktig... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 1.08 - Factions: Det er tre faksjoner: Loner, Duty og Freedom. Du får muligheten til å bli med i enten Duty eller Freedom og kjempe mot den andre faksjonen. Det er 7 factions: Mercs, Military,Bandits, Freedom, Duty, Monolith og Loners. Det er ikke mulig å bli med i noen faction annet enn Loner som du er hele tiden. Du kan gjøre løpeguttjobber for Duty og Freedom og bli venner med de litt ut i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå