Jaghi Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Som så mange andre er jeg også ute etter en ny skjerm. Jeg ser etter en LCD skjerm på mellom 19-22 tommer, prisklasse fra 3000 til rundt 5000,- kr. Skjermen skal hovedsaklig brukes til spilling, så ser etter en skjerm som gir minst mulig etterslep. Har brukt anbefalinger her på hw.no men syns ikke de tar spilling på alvor under testingen av anbefalingene deres. Noen av dere som har en anbefaling eller to? Legg gjerne med link til mere informasjon om deres anbefaling. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg har bestilt den Samsung Syncmaster 226BW. Har lest mange gode ord om den. Både har og i noen tester. Billig var den også. Eneste problemet er at det ikke er flere igjen i landet og de er ikke helt sikkre på når de for de inn igjen Lenke til kommentar
Mow Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Samsung Syncmaster 226BW er desidert den beste 22" skjermen du kan få for tiden, og appåtil er den herlig billig. Du blir nødt til å vente litt før den kommer på lager i diverse butikker menl... Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Den beste spillskjermen som er ute nå etter min mening og erfaring er NEC 20WGX2 pro. Nec MultiSync LCD20WGX2. Har ikke pro versonen, men pro er bare en nytgivelse av den vanlige. Er utrolig fornøyd med skjermen og har ikke sett spor av etterslep i noen spill. Selv om det er glossy panel noe som gjør at det blir en del gjenskinn pga lyskilder som taklys eller vindu, ignorerer jeg dette og drar heller gardina ned hvis jeg skal spille. Det er gså da skjermens beste kvaliteter synes Det at den har glossy skjerm synes jeg er mye bedre enn vanlig faktisk, selv om jeg var litt skeptisk til å begynne med. Test hos Flatpanels Test hos Trustedreviews finnes mange andre anmeldelser av denne skjermen, bare å søke på google Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Den beste spillskjermen som er ute nå etter min mening og erfaring er NEC 20WGX2 pro. Nec MultiSync LCD20WGX2. 8299167[/snapback] Den har 12ms, det kan da ikke være noe særlig bra som spill skjerm. De samsungen har 2ms for å si det sånn Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Den beste spillskjermen som er ute nå etter min mening og erfaring er NEC 20WGX2 pro. Nec MultiSync LCD20WGX2. 8299167[/snapback] Den har 12ms, det kan da ikke være noe særlig bra som spill skjerm. De samsungen har 2ms for å si det sånn 8299182[/snapback] Så at den nec skjermen har kommet ut i best i test på alt er ikke så relevant da? Fargekontrast, gjengiving av farger o.sv. tror samsungen skal slite bra der. Har selv skjermen og jeg merker aldri etterslep i noen spill. Har testet bra på trackmania o.s.v. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Nei tittet litt på den nå. Sitter på jobb skjønner du, så kan ikke driver å lese på andre ting så mye når vi er en helpdesk Er nok vanskerlig å si akkurat hviken som er best. Da må men nok teste skjermene opp mot hverandre. Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Den beste spillskjermen som er ute nå etter min mening og erfaring er NEC 20WGX2 pro. Nec MultiSync LCD20WGX2. 8299167[/snapback] Den har 12ms, det kan da ikke være noe særlig bra som spill skjerm. De samsungen har 2ms for å si det sånn 8299182[/snapback] Tullprat. Nec skjermen har et mye bedre og dyrere panel en billig TN panel som sitter i samsungen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå