Mortex2001 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Dette virker kanskje litt dumt at jeg spør om, men jeg har en IP4300. Jeg tenkte jeg skulle teste de CD-platene jeg fikk med som man kan skrive rett på, men jeg skjønner ikke hvordan i alle dager jeg skal kunne gjøre det? Noen som kan forklare meg det? Endret 3. april 2007 av Mortex2001 Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Legg inn på pc cd labelprint som fulgte med skriveren og legg in et bilde det programmet, så tar du og åpner lokket i front til skriver der finner du et lite lokk inni du vipper ned setter inn medfølgende sak du legger cd/dvd oppe i og sett den inn der Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 Legg inn på pc cd labelprint som fulgte med skriveren og legg in et bilde det programmet, så tar du og åpner lokket i front til skriver der finner du et lite lokk inni du vipper ned setter inn medfølgende sak du legger cd/dvd oppe i og sett den inn der 8302992[/snapback] Jeg fant rommet... Men jeg skjønte liksom ikke åssen det skulle brukes. Fordi jeg har ikke fått en kasett som jeg skal bruke. :/ Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Den lå inne i en papp dings som følgte med skriveren. Lett og overse hvis du ikke vet om den. Håper du ikke har kastet den. Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Et bilde av den "plata" som CD'en skal legges i. Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Legg inn på pc cd labelprint som fulgte med skriveren og legg in et bilde det programmet, så tar du og åpner lokket i front til skriver der finner du et lite lokk inni du vipper ned setter inn medfølgende sak du legger cd/dvd oppe i og sett den inn der 8302992[/snapback] Jeg fant rommet... Men jeg skjønte liksom ikke åssen det skulle brukes. Fordi jeg har ikke fått en kasett som jeg skal bruke. :/ 8311853[/snapback] Jeg åpnet alt som var - mye mulig den aldri har blitt pakka inn i pakka. Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Er ihvertfall den som Jovi60 avbildet i posten du skal bruke. Hvis den ikke var/er med i pakken, må du fortelle butikken hvor du kjøpte skriveren at den manglet. Tror ikke det skal bli noe problem for dem å sende en slik til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå