tørrfisk Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Har nettopp kjøpt en Lamborghini Murcielago GT og forventet at det skulle bli en litt annen opplevelse å race nå, men den gang ei. Jeg blir kjørt ifra av alle bilene uansett hvaslags cup jeg tar (på hardcore) Er dette en idiotisk bug i spillet som gjør at alle biler skal kjøre fortere enn deg på hardcore vanskelighetsgraden? En corvette skal ikke gruse en Lamborghini på 60-meteren. Endret 3. april 2007 av tørrfisk Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Det spørs jo hvilken corvette det er. Den ene (Callaway Corvetten kjører i 400km/t) Men du kan jo prøve deg med Ferrari F50GT? Den er litt vanskelig å kjøre, men den er utrolig sprek! Endret 3. april 2007 av Baba2 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Forandres bilene du kjører mot etter hvilken bil du selv kjører? Jeg vil ha en bil som kan havne på 5.plass innen 10 sekunder etter racet har startet, og ikke må finne fram kikkerten for å speide etter bumperen til nærmeste japsebil. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Forandres bilene du kjører mot etter hvilken bil du selv kjører?Jeg vil ha en bil som kan havne på 5.plass innen 10 sekunder etter racet har startet, og ikke må finne fram kikkerten for å speide etter bumperen til nærmeste japsebil. 8298823[/snapback] Husk at du ofte kan aksellerere raskere om du bruker manuel giring istedetfor automat. Jeg tror ikke motstanderne justeres iforhold til hvilken bil du har selv nei. Og den Murcielagoen du nevner er vel heller en middelmådig bil i spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå