EspenFe Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hei. Har fått ny pc nå, så jeg skal overklokke. HAr aldri gjort dette før. Jeg har lest på forumet her at man må sette opp VoltCore. HVa er dette ? HVordan klokker jeg CPU ? Spesifikasjoner : E6600 GeiL 6400 Ultra 2GB Asus P5W DH Deluxe Sapphire X850XT 256MB (Tror skjermkortet er flaskehals, men skal oppgradere senere ) Håper noen tar seg tid til å hjelpe - Espen Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hei. Har fått ny pc nå, så jeg skal overklokke. HAr aldri gjort dette før. Jeg har lest på forumet her at man må sette opp VoltCore. HVa er dette ? HVordan klokker jeg CPU ? Spesifikasjoner : E6600 GeiL 6400 Ultra 2GB Asus P5W DH Deluxe Sapphire X850XT 256MB (Tror skjermkortet er flaskehals, men skal oppgradere senere ) Håper noen tar seg tid til å hjelpe - Espen 8298688[/snapback] Scroll deg nedover på siden så finner du mye informasjon om det du spør om: http://www.hardware.no/guider/overklokking/198.html Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) du kan prøve deg fremover , prøv og sett buss speed til 333*9(multiplayern)= 2997mhz som er en fin klokk! også kan du prøve deg videre:D også bør du ta en tit HER egen tråd om hk ditt les dette her Endret 4. april 2007 av Nokia_dell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå