cmi Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Legger, ut igjen jeg Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Jeg har sagt det før, de maskinbildene dine er knalle, men her var det litt for mye støy i himmelen. Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 som marius sier var det for mye støy i himmelen.. gjort mye med bildet? hdr eller? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 som marius sier var det for mye støy i himmelen.. gjort mye med bildet? hdr eller? 8301026[/snapback] HDR dette ja Men jeg skal love deg, det er ikke bare bare å lage slike bilder selv om det er "bare" HDR. Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) som marius sier var det for mye støy i himmelen.. gjort mye med bildet? hdr eller? 8301026[/snapback] HDR dette ja Men jeg skal love deg, det er ikke bare bare å lage slike bilder selv om det er "bare" HDR. 8301048[/snapback] fortell meg da har prøvd meg på det. og ja som du sier det, er ikke BARE HDR Endret 3. april 2007 av WexFury Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Det er noe som ikke stemmer med lyssettingen på bildet, hø del av himmelen har en gråaktig mørk farge, mens ve del har en lysere gråfarge. Ser skygger fra kjøretøyet til høyre - på samme side som himmelen er mørk grå. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 3. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Grunnen til at bildet ser slik ut er fordi jeg prøvde meg på og strekke grensen litt lengre. Lenke til kommentar
WexFury Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Grunnen til at bildet ser slik ut er fordi jeg prøvde meg på og strekke grensen litt lengre. 8302542[/snapback] Viktig og strekke litt på grenesen resultatet er no bra da så Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Likte dette godt, spesielt kombinasjonen av oransje og blåtoner. Bakgrunnen ble litt forstyrrende, kanskje du kunne dempet metningen på brun og grønnfargen? Jeg synes ikke himmelen ble så ille, men likte den bedre oppe til høyre. Litt forstyrrende at fargetonen på himmelen varierer så mye. Komposisjonen er helt ok, hvis jeg hadde tatt bildet selv ville jeg muligens gått litt nærmere og brukt en videre vinkel for mer "dramatikk". Kanskje også bøyd meg ned og tatt bildet fra et lavere ståsted, dette ville også fjernet noe av den forstyrrende bakgrunnen. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 Frontvinduet på bilen til høyre har en rar og litt kunstig blåfarge som jeg synes ikke passer helt med fargene som de andre vinduene på bilen har... Likte de oransje fargene veldig godt og de kom godt frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå