Krispetine Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: nei -GPRS: Ja -EDGE: hadde vært fint, men ikke et krav -Email klient:nei Form: -vanlig -Vekt: ikke viktig -"Støt/sprut/støv-sikker": ikke viktig Skjerm: -fargeskjerm. -Størrelse på skjerm ikke så veldig viktig -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 0 og ca 2000 kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Merke: helst sony ericsson, men er åpen for andre alternativer -Kamera: Ja - helst med ca 2 mp oppløsning eller mer -Videokamera: ikke viktig -Symbian: nei. -Infrarød port:ikke viktig -Blåtann (Bluetooth):ja helst -Internminne: ikke viktig -Minnekort?:ja -MP3: ja -Radio:hadde vært fint -UMTS: vet ikke hva det er så trenger det sikkert ikke -Triband: nei -wLAN: nei - Mulighet for GPS: nei - Instant Messenger [nei -Batterilevetid: litt viktig - bør holde et par dager -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Litt ringing og litt sms. Bruker den ikke så veldig mye. Vil ha en telefon som kan sende mms (har en eldgammel telefon som ikke kan dette i dag) Er det noen som har noen tips? Hvis jeg krever for mye til den prisen så er det ikke så kjempeviktig med de 2mp på kameraet! Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) SE Z530i + 512 Mb + mps-60 1990,- Sony Ericsson K610i Red 2049,- Endret 3. april 2007 av H.M.Kongen Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 investere ikke tid i denne posten, men kanskje: w610 har radio, har edge, har autofokus, har nyeste mp3spiller w810 et billigere alternativ med mindre avansert mp3spiller nokia 5300 har ikke autofokus, har radio, musikktaster k610 ser pen ut, men har ikke like godt kamera og musikkspilleren vil nok ikke bli brukt til mp3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå