lysbryter Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Jeg har en kjekk liten gadget som heter "MultiMeter", som i prosent viser belastningen på begge prosessorkjerner samt total minnebruk. Det hadde vært genialt om det fantes en temperaturmåler-gadget også. Jeg liker å følge med på CPU-/system-temperaturene, og det hadde vært fint å se det i sidebar istedenfor å måtte bruke Abit uGuru. Er det noen som vet om noe slikt? Endret 10. april 2007 av lysbryter Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Slenger meg på denne. Har ikke funnet noe enda men skal lete. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 SysTool Den viser temp på det du vil på oppgavelinjen. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 SysTool will only work on Windows 2000/XP/2003 (64 bit versions are supported). Vet du om dette egentlig fungerer i Vista? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det gjør den kanskje..ikke? Dreide dette seg om Vista før du sa det nå? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Waaath? Lå ikke denne tråden opprinnelig i Vista forumet? Dessuten så sier jo trådstarter: og det hadde vært fint å se det i sidebar istedenfor å måtte bruke Abit uGuru. å da tenkt jo jeg med en gang Vista, men mulig det er jeg som tar feil. Det var ikke lett for deg å se vertfall, siden den ikke (lengre?) ligger i vista forumet. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 tenkte med en gang på oppgavelinjen jeg Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Jeg postet dette innlegget i Vista-forumet ja, aner ikke hvorfor det ble flyttet. Og jeg leter også fortsatt... Edit: La til "Vista" i topic nå, slik at det ikke bør være noen tvil. Endret 10. april 2007 av lysbryter Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Dette hadde vært kjekt. Jeg har og lyst på en. </Mine inlegg> Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Ser ut til at det finnes en beta-versjon her (Multi Temp). Endret 10. april 2007 av lysbryter Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Lavalys har akkurat kome ut med versjon 4.00 av EVEREST. Dette programmet støttar Windows Vista Sidebar, slik at du kan få eit kjekt og hendig lite vindauge på skjermen som viser alt du vil av temperaturar, viftehastighet, klokkefrekvensar, bruk av minne/CPU, spenningar og så vidare. Oppgraderte akkurat til denne versjonen her om dagen, og må seie at dette var ein veldig hendig funksjon! Endret 11. april 2007 av Garegaupa Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Men finnes det noen ny gratisversjon av Everes lengre? Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Major Geeks har den. Everest Home Edition: http://www.majorgeeks.com/download4181.html Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Date: 2005-08-18 Ny og ny... Nei, der finst ingen gratisutgåver av dei nyaste versjonane. Men, EVEREST Ultimate Edition kostar $29.95 (eller ca. kr. 180,- etter dagens dollarkurs). Viss ein verkeleg treng eit slikt verktøy så vil eg seie at dette er særdeles rimeleg... Endret 11. april 2007 av Garegaupa Lenke til kommentar
lilleninni Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Nå har jeg lastet ned trial versjon av denne nye versjonen av Everest. Men den ser ikke ut til å hente inn info om temperatur på CPU og Chipset? Bare GPU. Noen gode tips? Har et Asus A8N Sli Deluxe hovedkort, og Asus PC Probe klarer fint å få tak i informasjonen... Lilleninni Endret 12. april 2007 av lilleninni Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Trial-versjonen viser berre enkelte data, så det kan vere det som gjer det. Elles må du inn i oppsettet (File --> Preferences --> Vista Sidebar) og velge det som skal visast der manuelt. Lenke til kommentar
lilleninni Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Trial-versjonen viser berre enkelte data, så det kan vere det som gjer det. Elles må du inn i oppsettet (File --> Preferences --> Vista Sidebar) og velge det som skal visast der manuelt. 8369183[/snapback] Får ikke velge det der. Er som om den ikke klarer å finne sensorene engang. Og hvis det var fordi det er trial versjon, så burde det vel kommet opp [Trial Version] istedet for temperatur, akkurat som den gjør på GPU Temp? lilleninni Endret 12. april 2007 av lilleninni Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Ja, det der såg noko rart ut... Då vil eg anbefale deg å leggje inn eit innlegg på Bug reports-forumet til Lavalys. Utviklarane plar vere raskt ute med å svare der, så kanskje du kan få noko hjelp, evt. finne ut om det er nokon problem med hovudkortet ditt og EVEREST. Har du forresten prøvd å deaktivere Asus PC Probe for å sjå om der kan vere konflikt mellom dei to programma? Endret 12. april 2007 av Garegaupa Lenke til kommentar
lilleninni Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Ja, det der såg noko rart ut... Då vil eg anbefale deg å leggje inn eit innlegg på Bug reports-forumet til Lavalys. Utviklarane plar vere raskt ute med å svare der, så kanskje du kan få noko hjelp, evt. finne ut om det er nokon problem med hovudkortet ditt og EVEREST. Har du forresten prøvd å deaktivere Asus PC Probe for å sjå om der kan vere konflikt mellom dei to programma? 8370181[/snapback] Ja, har til og med avinstellert PC Probe... funker fortsatt ikke. I tillegg har visst Everest alvorlige problemer med hukommelsen; jeg må legge inn preferansene på nytt hver gang programmet startes... Tenkte jeg skulle spørre på det forumet ja, men må vente til hotmailen min lar meg logge inn igjen så jeg får bekreftet at jeg har meldt meg inn i forumet... lilleninni Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Funker fint her. "Problemet" er derimot at Everests gadget er så stygg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå