Håvard Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Sånn det ser ut nå, så krasjer ingen av datoene med noen eksamner/tentamner Da var det bare å bli frisk da.. 26 mai er kanskje litt for nerme for meg, med tanke på sjukdom.. Det finner vi ut! .. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Hvorfor venter vi til sommer? 8384328[/snapback] Fordi folk flest syntes 1-2 uker er litt vel kort varsel, såklart. Skriver at det blir 16.juni på forsiden jeg. Ser ut som det er den datoen det blir. Det er alltid noen det ikke vil passe for uansett. De fleste har stemt 16. juni, så det er det det blir. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Ja, 16. juni passer best for økonomien min Jeg får penger på kontoen til reisen ned og opp dagen før. Og drar til USA 4-5 dager etterpå Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 16. juni passer fint her ja! Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hvis det er den 16 Juni kan du stryke meg av listen, jeg skal bort den dagen.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 For min del funker alle dagene Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Det hørtes gøy ut helt til jeg fant ut vi skal ha en dommer. Endret 15. april 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Dommer.. Pfff. Vi tar det som det kommer Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Dommer.. Pfff. Vi tar det som det kommer 8393677[/snapback] Antar vi slipper å krangle om hvilket lag som skal ta innspark o.l., så dommer er ikke så viktig. Men hvis noen heller vil leke dommer enn å spille, be my guest. Nå har vi jo waterboy og greier. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) 16 virker til å passe for min del også, hvis det ikke skjer noe drastisk. Aidskake, du kan flytte meg fra nøler til påmeldte. Alltid moro å møte noen flere da. Dunno om jeg har bil akkuratt da, men bor i oslo, så det gjør vel ikke stort (spørs om jeg tør å parkere en bil rundt fotballer uansett ) Når det gjelder dommer, tror jeg at det heller blir å sjekke de obligatoriske tingene som hands mv. Tror de aller færrste her veit hva offside eller cornerregler mv er. Endret 15. april 2007 av allyse Lenke til kommentar
Anira Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Tror de aller færrste her veit hva offside eller cornerregler mv er. 8393755[/snapback] Jeg vet hva offside er! Men har problemer med å faktisk se det selv, følger mer med på ballen enn spilleren den blir sparket til (Og unntatt at det som oftest blir mål når ballen treffer nettet, så er vel det det eneste jeg vet :!: ) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Er da ikke nødvendlig med offside på 7'er Lenke til kommentar
Anira Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Er da ikke nødvendlig med offside på 7'er 8393857[/snapback] Det vet jeg ingenting om Lenke til kommentar
allyse Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Dunno om noen har nevnt dette før, men hvordan blir lagoppdelingen? Det er vel forskjellige aldersgrupper her, så blir vel litt urettferdig at en 13-åring spiller mot en 30-åring (helt greit for meg da ), men kan også være farlig å sette masser 20-åringer mot seg uten de/vi har noe erfaring. blir fort skader Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Så lenge det blir litt blanding når det gjelder alder, så ordner nok det seg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jeg kommer ikke til å spille noe særlig, bare skade meg tidlig i kampen og så tøse med jentene på medic Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 De beste mot de dårligste kknp! Vi burde nesten hatt en hinderløype for å finne ut hvor gode (dårlige?) folk er før vi deler inn lag Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Dunno om noen har nevnt dette før, men hvordan blir lagoppdelingen? Det er vel forskjellige aldersgrupper her, så blir vel litt urettferdig at en 13-åring spiller mot en 30-åring (helt greit for meg da ), men kan også være farlig å sette masser 20-åringer mot seg uten de/vi har noe erfaring. blir fort skader 8393882[/snapback] Tar det litt som det kommer. Venter til nærmere datoen hvertfall, så vi vet helt hvem som blir med Kan jo velge mellom loddtrekning eller bare dele inn tilfeldig. Spiller vel ikke så altfor stor rolle hvem som spiller med hvem? Hvis noen har ønsker om å spille på lag med noen kan man godt prøve å sette sammen lagene litt etter det, uten at det blir 'de beste' mot røkla. Skal naturligvis prøve å 'spre' folk i forskjellige kjønn og aldre. Vi finner ut av det! Forslag: Alle som skal være med sender meg PM med alder. Så setter jeg det ved siden av nicket på lista. PM, og ikke i tråden. Da slipper vi x-antall sider med det. Endret 15. april 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
allyse Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Tar det litt som det kommer. Venter til nærmere datoen hvertfall, så vi vet helt hvem som blir med Kan jo velge mellom loddtrekning eller bare dele inn tilfeldig. Spiller vel ikke så altfor stor rolle hvem som spiller med hvem?Hvis noen har ønsker om å spille på lag med noen kan man godt prøve å sette sammen lagene litt etter det, uten at det blir 'de beste' mot røkla. Vi finner ut av det! 8393923[/snapback] Jeg, som legendarisk tidligere admin på hw-forumet (fra forumets morgen ) må jo spille med de kule Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Så det blir de med lang fartstid og mange poster mot de nye? Høres passende ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg