theoriginalAidskake Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Skal vi spille 7'er har vi jo straks nok til 4 lag. Hvordan vi deler de opp og hvem som skal spille hvor er jo noe man kan ta siden. Folk kan gjerne komme med ønsker til hvem de vil spille på lag med osv for min del altså. Spiller vel egentlig ingen rolle hvem man spiller med, men hvis noen har noe veldig i mot hverandre kan man alltids unngå å sette de på samme lag. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er det lov til å gaffe motspillere? Hehehe, for det er moro, hehehe, kjempemoro. Hehehe, sånn gjør vi på LAN. Hehehe, morormoomromorm. Hvorfor skal du gaffe noen? Det er fotball. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Det gjør det lettere å vinne Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 jeg kan være han som står og buer konstant selv om dere bare trener! (hater fotball men vil stemme fordet) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Noen må gaffe datasmurf og Espen pai i alle fall. Så jeg ikke blir drept Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 dere får ikke oss begge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Jeg spiller ikke uten gaffaen min, så bare vent deg på DJ_Dark Jeg er kjent for å klippe folk i lyskehøyde edit: Samt for å være (lettere) suicidal i taklingene mine Endret 11. april 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg spiller ikke uten gaffaen min, så bare vent deg på DJ_Dark Jeg er kjent for å klippe folk i lyskehøyde edit: Samt for å være (lettere) suicidal i taklingene mine 8360461[/snapback] Faen!! Trekker meg her snart jeg :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg tror jeg trekker meg. Ettersom flere av de som kommer ikke liker meg, og det vil gi dårlig stemning. Tror det vil bli bedre om de kommer enn meg. Kos dere. Vil dere at jeg skal komme får jeg vurdere det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ettersom flere av de som kommer ikke liker meg, og det vil gi dårlig stemning. 8360698[/snapback] Ikke liker deg IRL eller på nett? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Jeg tror jeg trekker meg. Ettersom flere av de som kommer ikke liker meg, og det vil gi dårlig stemning. Tror det vil bli bedre om de kommer enn meg. Kos dere.Vil dere at jeg skal komme får jeg vurdere det. 8360698[/snapback] Hvis det kommer av det jeg tror det kommer av, så ser jeg virkelig ikke problemet, Chris. Men ingen skal tvinge deg til å være med om du ikke vil. Hatt mine greier med forumbrukere jeg også, men jeg er villig til å glemme det der og da, og heller fokusere på å bli kjent med andre og ha det morro. Men som sagt, opp til deg. Kan godt stryke deg fra lista. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Får se det ann. Jævla kjedelig hvis det skaper en negativ stemning. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Det er en stund inn i fremtiden, så ser det ann. Skriv opp Killerquo forresten Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Herlig. Noen som vil bli strøket fra lista/flyttet til en annen liste etc, så er det bare å sende meg PM eller whatevah. Da stakk jeg på fotballtrening. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Grunnet sjukdom får jeg ikke lov til å røre så mye på meg, så jeg tror jeg må nedgraderes til en nølende cheerleeder eller noe slikt... My story Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Grunnet sjukdom får jeg ikke lov til å røre så mye på meg, så jeg tror jeg må nedgraderes til en nølende cheerleeder eller noe slikt... My story 8374304[/snapback] Isjda. Kan godt sette deg sammen med resten av heiagjengen. Hadde vært koselig om du kom uansett da. Blir helt sikkert grilling og kos og klems. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Dere kan også være på Haraløkka, som ligger på Bøler - Øst i Oslo. Enkelt å komme seg dit med t-banen. Der er det mange baner, alltid noen ledige. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Skal vi spille 7'er har vi jo straks nok til 4 lag. Hvordan vi deler de opp og hvem som skal spille hvor er jo noe man kan ta siden. Folk kan gjerne komme med ønsker til hvem de vil spille på lag med osv for min del altså. Spiller vel egentlig ingen rolle hvem man spiller med, men hvis noen har noe veldig i mot hverandre kan man alltids unngå å sette de på samme lag. 8352560[/snapback] Jeg stemmer så jævlig for 7'er bane:P Jeg og kolsen min kommer helt seriøst til å DØ om vi må løpe masse Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Jeg stemmer så jævlig for 7'er bane:P Jeg og kolsen min kommer helt seriøst til å DØ om vi må løpe masse 8375223[/snapback] helst enda mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg