Gå til innhold

HW-fotball v2.0 - Les første post!

Anbefalte innlegg

Skal vi spille 7'er har vi jo straks nok til 4 lag.

Hvordan vi deler de opp og hvem som skal spille hvor er jo noe man kan ta siden.

Folk kan gjerne komme med ønsker til hvem de vil spille på lag med osv for min del altså. Spiller vel egentlig ingen rolle hvem man spiller med, men hvis noen har noe veldig i mot hverandre kan man alltids unngå å sette de på samme lag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Ettersom flere av de som kommer ikke liker meg, og det vil gi dårlig stemning.

8360698[/snapback]

Ikke liker deg IRL eller på nett?

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg trekker meg. Ettersom flere av de som kommer ikke liker meg, og det vil gi dårlig stemning. Tror det vil bli bedre om de kommer enn meg. Kos dere.

Vil dere at jeg skal komme får jeg vurdere det.

8360698[/snapback]

Hvis det kommer av det jeg tror det kommer av, så ser jeg virkelig ikke problemet, Chris. Men ingen skal tvinge deg til å være med om du ikke vil.

Hatt mine greier med forumbrukere jeg også, men jeg er villig til å glemme det der og da, og heller fokusere på å bli kjent med andre og ha det morro. :)

Men som sagt, opp til deg. Kan godt stryke deg fra lista.

Lenke til kommentar
Skal vi spille 7'er har vi jo straks nok til 4 lag.

Hvordan vi deler de opp og hvem som skal spille hvor er jo noe man kan ta siden.

Folk kan gjerne komme med ønsker til hvem de vil spille på lag med osv for min del altså. Spiller vel egentlig ingen rolle hvem man spiller med, men hvis noen har noe veldig i mot hverandre kan man alltids unngå å sette de på samme lag.

8352560[/snapback]

Jeg stemmer så jævlig for 7'er bane:P Jeg og kolsen min kommer helt seriøst til å DØ om vi må løpe masse ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...