Melfacion Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Will do. Da kan vi stå sammen og se på at bilen min bryter sammen over Siljan mens vi ringer til Falck Neida, bilen skulle holde den... tror jeg Har forøvrig kanskje med meg Bazukh i bilen på vei til Oslo og, så det er som sagt plass til dere da også. (Hun rakk ikke bestemme seg før hun dro på jobb i stad, tror jeg) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 *EMO* Eivind kommer ikke. Han er liksom.. 50% av grunnene til at jeg gleda meg så fælt til helgen. Men stakkars, viktigere at han blir frisk. *petpet på Nyhus* 8870396[/snapback] Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Er egentlig ganske bahagelig å kjøre aleine og, men er jo dumt å kjøre tom bil innover... Dessuten er jeg jo forferdelig nysgjerrig på hva slags folk disse rare menneskene i OT baren er, så det er jo bare positivt med litt sosialisering Jeg kan friste med følgende fasiliteter: - Jeg lover å rydde bilen på forhånd, inkludert bagasjerommet (hvor det er mest rotete) - Musikk etter eget ønske kan medbringes på USB pinne eller CD (MP3 / AudioCD) - Setevarmer tilfelle kaldt vær Egenkostnad blir bompenger i 2 stk bomringer (er det ikke 2 bomringer vi må mellom for å komme oss opp på ekebergsletta?) siden jeg aldri har mynter med meg selv edit: når må vi forresten dra for å rekke det (klokka 3?) Skal møte en kar i ett-tiden for å se på noe spill jeg kanskje skal kjøpe (er visst broren til han som drev Spiderman kjeden) regner med at det går greit å kjøre til Oslo på en time og et kvarter fra Kongsberg... 8866570[/snapback] Uhm. tror det begynner too? Jeg har TO cd'er; Nirvana Unplugged in New York og en samlecd fra Imperiet. Og jeg har masse småpenger Bare innom for å skuffe alle sammen. Legen tok pengene mine så jeg har ingen måte å komme meg innover. 8867742[/snapback] om du har visa, kan du trekke det på toget. De er så treige med å trekke penger. Ogsååå.. Sånn. Jeg ville møte deg, jo. Om flere melder avbud når blir jeg seriøst papp-emo. Hrmf. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Hvis det blir fint vær, KAN det være jeg tar en tur opp der mellom slaga på jobben, bare for å se på dere raringer. Sier dette uoffisiellt, så er ingen lovnad, eller vits for aidskake å planlegge noe etter (siden jeg veit du vil ha det på PM ). Det minner meg på jeg har null ide hvordan jeg skal kjøre opp dit. Hva er enklest vei fra Ullevål Stadion (eller sånn ca hva er enkelt fra Oslo sentrum) og opp? Endret 15. juni 2007 av allyse Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hvor langt er det fra Bussterminalen til Østbanehallen? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hvor langt er det fra Bussterminalen til Østbanehallen? 8871020[/snapback] 2-300 meter kanskje. Bare gå over veien og rundt byporten til høyre , opp trappa til venstre og ned trappa til høyre, så er du ved tigeren. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hvor langt er det fra Bussterminalen til Østbanehallen? 8871020[/snapback] Lurer på om ikke jeg og du tar samme buss, så det ordner seg vel. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Uhm. tror det begynner too? Jeg har TO cd'er; Nirvana Unplugged in New York og en samlecd fra Imperiet. Og jeg har masse småpenger 8870743[/snapback] Oppmøte og felles avreise fra Oslo sentrum er nok i 2-tida, men de er jo ikke fremme på Ekeberg før kvart på 3. Vi kan rekke å dra inn i sentrum og møte resten av bøtteballetten der, naturligvis, men jeg må jo uansett ha med meg bilen min hvis du PM'er telefonnummeret ditt, så kan jeg slå på tråden når jeg ankommer din kommune i morgen. Jeg anslår at jeg reiser fra Kongsberg halv 2, da bør vi være fremme på ekeberg kvart på 3. Om jeg klarer å reise før kommer litt ann på han jeg skal møte i morgen, og når han er i Kongsberg (han bor nemlig i Oslo). Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Oppmøte og felles avreise fra Oslo sentrum er nok i 2-tida, men de er jo ikke fremme på Ekeberg før kvart på 3. Vi kan rekke å dra inn i sentrum og møte resten av bøtteballetten der, naturligvis, men jeg må jo uansett ha med meg bilen min 8871439[/snapback] Stemmer, jeg tenkte ikke så langt ^^ hvis du PM'er telefonnummeret ditt, så kan jeg slå på tråden når jeg ankommer din kommune i morgen. Jeg anslår at jeg reiser fra Kongsberg halv 2, da bør vi være fremme på ekeberg kvart på 3. Om jeg klarer å reise før kommer litt ann på han jeg skal møte i morgen, og når han er i Kongsberg (han bor nemlig i Oslo). 8871439[/snapback] *done* Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jaja, 14 timer til man skal møte ved Tiger'n da Kos. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 8 timer til jeg skal opp... Natta Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Hvilke klær er det folket har tenkt å spille i? Om jeg skulle finne på å komme i vanlig bukse, ville jeg skremme folk om jeg begynte ta av meg den? (Skal i så fall ha en shorts under eller noe smart) Endret 15. juni 2007 av TSP Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hvilke klær er det folket har tenkt å spille i? Vanlige klær, HWtskjorte fra TG og shorts eller noe Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Blir vel HW-t-shorte her og (fra TG). Tror den er brukt en stund, men vi er vel nerder, er vi ikke?! Har noen tipset pressen? Nude?! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Tror min ligger på gulvet på rommet () men vi har alltids mengder med parfyme Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tror faktisk den ligger rein i skuffen Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Om noen følger mitt tips (spille i nudisten, noe jeg selv ville gjort, men desværre må jeg jobbe) så mååååååå noen ta bilder :DDDDDDD Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hvordan ser det ut i Oslo akkurat nå? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg bor uttafor oslo, og her er det sol og hele pakka. Jeg kommer til å ha på meg en grønn t-skjorte som det står GTFO på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg