Gå til innhold

HW-fotball v2.0 - Les første post!


Anbefalte innlegg

Will do. Da kan vi stå sammen og se på at bilen min bryter sammen over Siljan mens vi ringer til Falck ;)

 

Neida, bilen skulle holde den... tror jeg

 

Har forøvrig kanskje med meg Bazukh i bilen på vei til Oslo og, så det er som sagt plass til dere da også. (Hun rakk ikke bestemme seg før hun dro på jobb i stad, tror jeg)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er egentlig ganske bahagelig å kjøre aleine og, men er jo dumt å kjøre tom bil innover... Dessuten er jeg jo forferdelig nysgjerrig på hva slags folk disse rare menneskene i OT baren er, så det er jo bare positivt med litt sosialisering :)

 

Jeg kan friste med følgende fasiliteter:

- Jeg lover å rydde bilen på forhånd, inkludert bagasjerommet (hvor det er mest rotete)

- Musikk etter eget ønske kan medbringes på USB pinne eller CD (MP3 / AudioCD)

- Setevarmer tilfelle kaldt vær

 

Egenkostnad blir bompenger i 2 stk bomringer (er det ikke 2 bomringer vi må mellom for å komme oss opp på ekebergsletta?) siden jeg aldri har mynter med meg selv :)

 

edit: når må vi forresten dra for å rekke det (klokka 3?) Skal møte en kar i ett-tiden for å se på noe spill jeg kanskje skal kjøpe (er visst broren til han som drev Spiderman kjeden) :) regner med at det går greit å kjøre til Oslo på en time og et kvarter fra Kongsberg...

8866570[/snapback]

Uhm. tror det begynner too?

Jeg har TO cd'er; Nirvana Unplugged in New York og en samlecd fra Imperiet. :p

 

Og jeg har masse småpenger

 

Bare innom for å skuffe alle sammen. Legen tok pengene mine så jeg har ingen måte å komme meg innover. :(

8867742[/snapback]

:cry:

 

om du har visa, kan du trekke det på toget. De er så treige med å trekke penger. Ogsååå.. Sånn. Jeg ville møte deg, jo.

 

Om flere melder avbud når blir jeg seriøst papp-emo. Hrmf.

Lenke til kommentar

Hvis det blir fint vær, KAN det være jeg tar en tur opp der mellom slaga på jobben, bare for å se på dere raringer. Sier dette uoffisiellt, så er ingen lovnad, eller vits for aidskake å planlegge noe etter (siden jeg veit du vil ha det på PM :p).

 

Det minner meg på jeg har null ide hvordan jeg skal kjøre opp dit. Hva er enklest vei fra Ullevål Stadion (eller sånn ca hva er enkelt fra Oslo sentrum) og opp?

Endret av allyse
Lenke til kommentar

Uhm. tror det begynner too?

Jeg har TO cd'er; Nirvana Unplugged in New York og en samlecd fra Imperiet. :p

 

Og jeg har masse småpenger

 

8870743[/snapback]

 

Oppmøte og felles avreise fra Oslo sentrum er nok i 2-tida, men de er jo ikke fremme på Ekeberg før kvart på 3. Vi kan rekke å dra inn i sentrum og møte resten av bøtteballetten der, naturligvis, men jeg må jo uansett ha med meg bilen min :)

 

hvis du PM'er telefonnummeret ditt, så kan jeg slå på tråden når jeg ankommer din kommune i morgen. Jeg anslår at jeg reiser fra Kongsberg halv 2, da bør vi være fremme på ekeberg kvart på 3. Om jeg klarer å reise før kommer litt ann på han jeg skal møte i morgen, og når han er i Kongsberg (han bor nemlig i Oslo).

Lenke til kommentar
Oppmøte og felles avreise fra Oslo sentrum er nok i 2-tida, men de er jo ikke fremme på Ekeberg før kvart på 3. Vi kan rekke å dra inn i sentrum og møte resten av bøtteballetten der, naturligvis, men jeg må jo uansett ha med meg bilen min :)

8871439[/snapback]

Stemmer, jeg tenkte ikke så langt ^^

 

hvis du PM'er telefonnummeret ditt, så kan jeg slå på tråden når jeg ankommer din kommune i morgen. Jeg anslår at jeg reiser fra Kongsberg halv 2, da bør vi være fremme på ekeberg kvart på 3. Om jeg klarer å reise før kommer litt ann på han jeg skal møte i morgen, og når han er i Kongsberg (han bor nemlig i Oslo).

8871439[/snapback]

*done*

Lenke til kommentar

Hvilke klær er det folket har tenkt å spille i?

 

Om jeg skulle finne på å komme i vanlig bukse, ville jeg skremme folk om jeg begynte ta av meg den?

(Skal i så fall ha en shorts under eller noe smart)

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...