Gå til innhold

HW-fotball v2.0 - Les første post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du trenger ikke stå å vente på de som ikke kommer og ikke gir beskjed. Møter ikke folk der de skal møte 10-15 minutter etter møtetiden er det synd på dem.

8865935[/snapback]

Det er ikke det som er greia. Er folk forsinka og ikke kan veien, så ser jeg ikke problemet med å vente litt på de. Buss og tog kan ofte bli forsinka.

Men de fleste har jo nummeret mitt nå, som om det blir noe problemer ringer de vel.

Lenke til kommentar

Er egentlig ganske bahagelig å kjøre aleine og, men er jo dumt å kjøre tom bil innover... Dessuten er jeg jo forferdelig nysgjerrig på hva slags folk disse rare menneskene i OT baren er, så det er jo bare positivt med litt sosialisering :)

 

Jeg kan friste med følgende fasiliteter:

- Jeg lover å rydde bilen på forhånd, inkludert bagasjerommet (hvor det er mest rotete)

- Musikk etter eget ønske kan medbringes på USB pinne eller CD (MP3 / AudioCD)

- Setevarmer tilfelle kaldt vær

 

Egenkostnad blir bompenger i 2 stk bomringer (er det ikke 2 bomringer vi må mellom for å komme oss opp på ekebergsletta?) siden jeg aldri har mynter med meg selv :)

 

edit: når må vi forresten dra for å rekke det (klokka 3?) Skal møte en kar i ett-tiden for å se på noe spill jeg kanskje skal kjøpe (er visst broren til han som drev Spiderman kjeden) :) regner med at det går greit å kjøre til Oslo på en time og et kvarter fra Kongsberg...

Endret av Melfacion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...