.patrick Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Og blir ikke været slik man håper på kræsjer vi leiligheten til Ida utover kvelden eller hva? 20 + nerder på rommet til Ida *f9zz* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Det blir jo bare kult da. Og Ida tør jo ikke spille mariokart mer heller! :!: Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Haha. Glem det! Patrick, ikke gi de idéer her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Hmm... Raide Ida? Fancy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 I\l buy that for a dollar Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 På grunn av uforutsette omstendigheter (elsker det ordet) må jeg dessverre melde avbud på lørdag. Fortvil ei, dere vet jeg hadde eid dere uansett Håper på flott vær og forventer dugelig med bilder! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 oioioi! Nå blir aids sur! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 SN25P: Regner med du har sent PM til arrangøren også, og bare skriver her for å informere oss andre? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) SN25P: Regner med du har sent PM til arrangøren også, og bare skriver her for å informere oss andre? Ellers kan han regne med pryl fra Ida Endret 15. juni 2007 av Equerm Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Nå gidder jeg faen ikke si noe. At folk ikke greier å følge beskjeder er helt utrolig slitsomt. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Du trenger ikke stå å vente på de som ikke kommer og ikke gir beskjed. Møter ikke folk der de skal møte 10-15 minutter etter møtetiden er det synd på dem. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Du trenger ikke stå å vente på de som ikke kommer og ikke gir beskjed. Møter ikke folk der de skal møte 10-15 minutter etter møtetiden er det synd på dem. 8865935[/snapback] Det er ikke det som er greia. Er folk forsinka og ikke kan veien, så ser jeg ikke problemet med å vente litt på de. Buss og tog kan ofte bli forsinka. Men de fleste har jo nummeret mitt nå, som om det blir noe problemer ringer de vel. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Ellers kan han regne med pryl fra Ida Ida goes Emo on your ass Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Ida goes Emo on your ass Ida får gjøre hva hun vil med ræva mi, så det er ikke noe problem Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Noen som vil sitte på fra ett eller annet sted mellom Kongsberg og Oslo på lørdag forresten? Har 4 ledige seter i bilen i såfall... 8851243[/snapback] Er du fra Kongsberg? Edit: Aha! Det va du som poka meg ^^ Endret 15. juni 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Det stemmer, og jeg er forøvrig den samme som du gjorde narr av i "Eiker-tråden" fordi jeg hadde planer om å bo i Vestfossen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Vel, da visste jeg ikke hvor du kom fra. Du kryper oppover, det ska du ha Jeg hadde planer om å ta tog i morra, men om du syns å kjøreturen blir for kjedelig aleine, er jeg muligens åpen for forhandlinger. ^^ Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Er egentlig ganske bahagelig å kjøre aleine og, men er jo dumt å kjøre tom bil innover... Dessuten er jeg jo forferdelig nysgjerrig på hva slags folk disse rare menneskene i OT baren er, så det er jo bare positivt med litt sosialisering Jeg kan friste med følgende fasiliteter: - Jeg lover å rydde bilen på forhånd, inkludert bagasjerommet (hvor det er mest rotete) - Musikk etter eget ønske kan medbringes på USB pinne eller CD (MP3 / AudioCD) - Setevarmer tilfelle kaldt vær Egenkostnad blir bompenger i 2 stk bomringer (er det ikke 2 bomringer vi må mellom for å komme oss opp på ekebergsletta?) siden jeg aldri har mynter med meg selv edit: når må vi forresten dra for å rekke det (klokka 3?) Skal møte en kar i ett-tiden for å se på noe spill jeg kanskje skal kjøpe (er visst broren til han som drev Spiderman kjeden) regner med at det går greit å kjøre til Oslo på en time og et kvarter fra Kongsberg... Endret 15. juni 2007 av Melfacion Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Bare innom for å skuffe alle sammen. Legen tok pengene mine så jeg har ingen måte å komme meg innover. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Skien? hadde det ikke blitt så stor omvei hadde jeg tilbudt deg plass i bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg