xD^^ Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hm, så du skal drikke hele helgen men du tøyset det til ved å ikke ha noe mellomrom? :!: 8852766[/snapback] Hehehheehehe janei :!: Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Tøys@nett ekke lett, gitt. 8852039[/snapback] Hvertfall når det ikke er morsomt, gitt. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvor mange er det som skal til langøya etter fotballen? Er det der grillinga vil skje? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvor mange er det som skal til langøya etter fotballen? Er det der grillinga vil skje? 8855818[/snapback] Jeg får ikke vært der lenge hvertfall. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hvor mange er det som skal til langøya etter fotballen? Er det der grillinga vil skje? 8855818[/snapback] Jeg stemmer for det. Bazukh, Espen Pai, Nyhus, Equerm, DJ_Dark og jeg skal hvertfall dit. Kan dra innom matbutikk før vi drar over for å kjøpe mat og engangsgrill da, så slipper vi å drasse det med oss. Og petter, seff. <3 Endret 13. juni 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 I wote both! Spørs på været egentlig. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg finner ut om jeg kan bli med den 15 Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ok, ikke se bort i fra at jeg også kommer også :!: Dette blir koslig *gledeseg* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg finner ut om jeg kan bli med den 15 8855865[/snapback] Tør du? Jeg skal sååå takle deg får måke- og kanelspøken! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Du kan jo selvsagt forsøke, men jeg trenger ikke å være redd for deg, jeg tar bare med en kanelboks og et stort flott bilde av en måke på t-skjorta Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det er meldt regn på lørdag, Men vi får banke i bordet og krysse fingra for at det blir sol eller overskya på det værste. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Og en! Og to! Og en to tre fir! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg står i mørke og skimter lyset i det fjerneDet er så kalt jeg søker varme fra en stjerne Jeg tenker opp når jeg er nede for jeg er en Optimist Jeg har et håp hver gang jeg går omkring i blinde Det finnes en sol i oss som snart skal begynne å skinne Som får meg opp når jeg er nede om og om og om igjen Jeg har en drøm at vi tar vare på hverandre Og gir det beste i oss selv til alle andre Jeg tenker opp når jeg er nede om å om å om igjen Optimist, jeg vet det går bra til sist Så lenge jeg lever her er jeg en Optimist Jeg er en Optimist Jeg har en tro jeg har ett mål som jeg skal finne Jeg har en kraft og det er viljen til å vinne Det får meg opp når jeg er nede om og om og om igjen Vil at livet blir en dans i lyset En dans for håpet og en dans for gleden En dans i frihet og en dans for freden Det skal gåååååååååå Optimist, jeg vet det går bra til sist Så lenge jeg lever her er jeg en Optimist Optimist, jeg vet det går bra til sist Så lenge jeg lever her er jeg en Optimist Optimist, jeg vet det går bra til sist Så lenge jeg lever her er jeg en Optimist Jeg er en optimist! Endret 13. juni 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Bazukh, Espen Pai, Nyhus, Equerm, DJ_Dark og jeg skal hvertfall dit. Kan dra innom matbutikk før vi drar over for å kjøpe mat og engangsgrill da, så slipper vi å drasse det med oss. Og petter, seff. <3 8855847[/snapback] Whut? Øhm... ja, sikkert. Meldt regn? Innefotball, anyone? Endret 13. juni 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Etter hva jeg har lest er det kun mulighet for litt regn utpå kvelden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Pfft! Ka e det med dokker søringa? Tåle dåkker ikkje litt vattn kanskje? Kom te onkel datasmurf, så ska dåkk få rættle karsk å ei lækse om koss det e å vær ein ækte viking / barbar / trønder! Lenge leve harry språk fra nord! Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 hmm... jeg er nødt til å dra ca. kvart på 5 senest fra ekeberg. Er dette problematisk? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Det er da ikke sikkert hva det blir. Værfolka vet ikke enda, det er for usikkert. Det sa de senest i går kveld! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Lenge leve harry språk fra nord! lenge leve de skriftspråkene vi har her i Norge; nynorsk og bokmål. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ilpostino, jo, du har vel rett, sånn innerst inne. Men det maset om litt regn og heller innefotball osv bare måtte få et svar og da passa det best med innavla barbar fra nord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg