DJ_Dark Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det du føler for. Trodde det gikk buss opp og jeg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Kanonværet fortsetter til over helgen. Fra tirsdag skal det bli betydelig kjøligere Jamen... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 hm.. jeg har gjort den genistreken å planlegge fest den kvelden.. lurer på om jeg ikke skal avlyse den.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Av en eller annen grunn tenkte jeg helt fra starten av den helgen som kommer nå ville være bedre enn neste. Ser ut som jeg hadde rett og Oo Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg kan ikke komme. Er på et arrangement med TG-crewet den helga. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Nerdetrikk :o) Hva skal man ha med seg opp til Ekeberg da? 8799230[/snapback] Jaffa, Patrick. Jaffa! For ente gang, send PM når folk vet om de kan komme eller ikke. Sikkert fjerde ganger jeg skriver det nå. Sånn sett slipper vi xx-antall sider med "jeg skal i dåp", "fillern, jeg skal på ferie", "ånei, jeg kan ikke komme alikevel" osv osv osv. TAKK! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 For ente gang, send PM når folk vet om de kan komme eller ikke. Sikkert fjerde ganger jeg skriver det nå. Sånn sett slipper vi xx-antall sider med "jeg skal i dåp", "fillern, jeg skal på ferie", "ånei, jeg kan ikke komme alikevel" osv osv osv. hadde dere bare vist hva som venter dere hvis dere trosser Aidskake sitt ord. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kan ikke komme, stryk meg fra nølere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hahaha! Les det som er skrevet over! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kom ikke opp til eksamen før den 15., så da blir det HW-fotball for meg også Og det blir på Ekebergsletta og greier ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kan noen si meg hvor/hva den berømte tigern er? Jeg lurer på om jeg skal ta med meg HW-skjorta mi. Men den er svart og egentlig litt stor, så... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Kan ikke komme, stryk meg fra nølere. 8811434[/snapback] Grrrrrr. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Kan noen si meg hvor/hva den berømte tigern er? Jeg lurer på om jeg skal ta med meg HW-skjorta mi. Men den er svart og egentlig litt stor, så... 8811740[/snapback] På den åpne plassen rett utafor inngangen til Østbanehallen. På det platået under Egons utespising. Ovenfor veien der Karl Johan starter. ---- Jeg gir beskjed på mandag om jeg kommer eller ikke. Håper det går greit, aids'en? (: Endret 8. juni 2007 av clvn Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg melder meg på også! Jeg vil være benkesliter. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kan noen si meg hvor/hva den berømte tigern er? Jeg lurer på om jeg skal ta med meg HW-skjorta mi. Men den er svart og egentlig litt stor, så... 8811740[/snapback] På den åpne plassen rett utafor inngangen til Østbanehallen. På det platået under Egons utespising. Ovenfor veien der Karl Johan starter. ---- Jeg gir beskjed på mandag om jeg kommer eller ikke. Håper det går greit, aids'en? (: 8811817[/snapback] Baah, det er en enorm omvei for meg, jeg gidder ikke dra innom sentrum. Kan ikke bare jeg, Hippie-Erlend og eventuelt Atir_ møte dere på Ekeberg? Hippie-Erlend har med seg en stor, rosa Kirby. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er det tvunget oppmøte ved tigeren? Jeg bor liek 5 minutter unna Ekebergsletta, er litt gidd å dra helt ned til byen og opp igjen da... :/ Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er det tvunget oppmøte ved tigeren? Jeg bor liek 5 minutter unna Ekebergsletta, er litt gidd å dra helt ned til byen og opp igjen da... :/ 8812165[/snapback] Jeg tror du kan regne med 20 % warn om du bryter med reglene Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Nei, men det er fint om de som møter direkte sender meg en PM så vi slipper å stå å vente på noen som er der oppe alt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er det tvunget oppmøte ved tigeren? Jeg bor liek 5 minutter unna Ekebergsletta, er litt gidd å dra helt ned til byen og opp igjen da... :/ 8812165[/snapback] Jeg tror du kan regne med 20 % warn om du bryter med reglene 8812173[/snapback] for ikke å snakk om offentlig pisking med en TCP-kabel før kampen. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 for ikke å snakk om offentlig pisking med en TCP-kabel før kampen. 8812181[/snapback] Om det er ønskelig kan jeg godt medbringe en fiber også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg