Suburbian Hero Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Åh, fotballen kommer ikke fort nok!En helg i Oslo, møte forumfolk og søt jente *smurfehjerte helt i hundre* 8783756[/snapback] Hvem? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Jeg er med, men om det blir noe lag å spille på eller ikke får vi se Kommer i hvertfall og ser på hvis det ikke blir noe WDS-lag! Edit: Alder - 19 Endret 5. juni 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg var yngst på hw-treffet tror jeg. Jeg ble verken mishandlet eller slått på noen måte 8775710[/snapback] Det var ikke det jeg var redd for. Vil liksom ikke spille fotball med 20 fulle forumnerder fra 16++ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det var ikke det jeg var redd for. Vil liksom ikke spille fotball med 20 fulle forumnerder fra 16++ 8791753[/snapback] blir ikke så mange fulle da... vi er ett fåtall... jeg er det grunnet bursdagsfeiring på fredag, og lørdag, og uten alkohol, er jeg ikke i stand til og spille Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg er med, men om det blir noe lag å spille på eller ikke får vi se Kommer i hvertfall og ser på hvis det ikke blir noe WDS-lag! Edit: Alder - 19 8791685[/snapback] Jeg blir med på et eventuelt WDS-lag om det trengs. Om jeg egentlig har noe i nærheten av en fotball å gjøre er noe heeeelt annet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg er full fordi jeg, som Espen, ikke kan spille fotball edru. Eller snakke med andre, eller se folk i øya. Eller noe som helst. *drikke bort sjenerthet og drikke på seg sportsskills* SasaB, søt, lita nasjonalistbeib jeg fant ^^ Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Dette er noen av tingene som suger med å bo Nord for polarsirkelen! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg er full fordi jeg, som Espen, ikke kan spille fotball edru. 8791802[/snapback] jeg kan spille fotball edru... frister bare ikke og spille fyllesjuk Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Gleder meg ganske mye nå. Har faktisk blitt litt god på triksing og har fått mye bedre ballkontroll i det siste. Selv om jeg er ganske elendig alikavell da Og til informasjon, så skal ikke jeg drikka meg full. Selv om jeg er blir 18 den dagen, drikker jeg ikke alkohol. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Gleder meg ganske mye nå.Har faktisk blitt litt god på triksing og har fått mye bedre ballkontroll i det siste. Selv om jeg er ganske elendig alikavell da Og til informasjon, så skal ikke jeg drikka meg full. Selv om jeg er blir 18 den dagen, drikker jeg ikke alkohol. 8791827[/snapback] fyller 18 den dagen? men siden du ikke drikker holder jeg vodkaen for meg selv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Espen, ha ha, okay Jeg kan og, men da går det til helvete veldig fort, så det gidder jeg ikke Shikaru, flott tiltak, stå på! Her oppe er det mer eller mindre umulig. Kraftig drikkepress fra venner, familie og fremmede du møter på fest. Jeg prøvde å holde meg helt avholds ett år, etter et halvt år knakk jeg sammen. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Espen! Ikke skrem barna! 8791856[/snapback] jeg er egentlig ganske snill Espen, ha ha, okay Jeg kan og, men da går det til helvete veldig fort, så det gidder jeg ikke 8791857[/snapback] hvilken innlegg svarte du på? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Espen: Ja fyller 18 akkuratt den dagen. 2.22 midt på natta for å være litt mer eksakt. Datasmurf: Det er hva man kaller press her også. Folk jeg kjenner som sier at jeg burde drikke og bla bla hele tida. Tenker egentlig ikke over det, fordi om jeg ikke har lyst, gjør jeg det ikke. Nå vil jeg spille fotball Ingen som gidder nå. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 men siden du ikke drikker holder jeg vodkaen for meg selv 8791850[/snapback] No you dont, ikke om jeg kommer :-| Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 For min del spiller jeg nok best uten alkohol, men kanskje litt for å ha det ekstra fun Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Uansett. Det jeg skulle si. Jeg tror ikke jeg kan være med uansett. Muntligeksamen er vist mandagen etter fobtallen 8789410[/snapback] Da kommer ida og jeg for å hente deg. Rly. Jeg gleder meg jeg også =D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Da kommer ida og jeg for å hente deg. Rly. 8792478[/snapback] og jeg Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Nå begynner jeg å glede meg ordentlig Hvor sent regner man med at det blir? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Nå begynner jeg å glede meg ordentlig Hvor sent regner man med at det blir? 8792499[/snapback] det kommer vell litt ann på hvor store deler av treffet du er med på... er ivartfall gjeng som satser på og holde på langt utover natta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg