DJ_Dark Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Åh, helt kake, og det etter bare en liten time med springing.Tror ikke jeg er noe fare under fotballkampen Jeg kommer sikkert bare til å puse med guttene uansett ;P 8674771[/snapback] Du har begynt å trene! Faen! Nå MÅ jeg passe meg! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har ikke lest hele tråden, kan være det er besvart. Uansett: Hvor mange har tenkt å mekke navnelapper? 8674818[/snapback] tror det var sånn att Ida og tomat-ulf lager til alle sammen Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Når har dere tenkt å begynne å spille? Skal jobbe til 2, så kan være der ca 3/halv 4. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg kan ha på meg GTFO t-skjorta mi ^_^ Da kjenner folk meg igjen sikkert. Håper ikke folk bare prater i grupper. Det skjedde på et annet treff jeg var på på et annet forum, og da blei jeg litt einstøing til slutt Hmm kanskje jeg skal mekka meg månedskort den måneden så jeg slepper å punge ut med penger for buss og trikk og fire kvister deler seg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Håper ikke folk bare prater i grupper. det har ivartfall ikke skjedd i på noen av de andre treffene jeg har vært på Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) DJ_Dark, vil ikke kalle det trening Bare mer interessant enn å skrive et referat av Jan Kjærstads "Blues". Får jeg flere kjedelige oppgaver og været holder seg, blir det mer spilling edit: Jeg skal ha på meg HW-skjorta mi ^^ Lurer bare på om jeg skal bruke den svarte eller hvite. Endret 22. mai 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har ikke lest hele tråden, kan være det er besvart. Uansett:Hvor mange har tenkt å mekke navnelapper? 8674818[/snapback] tror det var sånn att Ida og tomat-ulf lager til alle sammen 8675032[/snapback] Bah... Jeg håpte jeg kunne gi meg ut for å være en annen og skrive min egen lapp Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Bah... Jeg håpte jeg kunne gi meg ut for å være en annen og skrive min egen lapp 8675269[/snapback] Hadde vært litt morsomt da. Plutselig løper det 3 stk Espen Pai rundt på banen! :!: Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Øyh! Skriv meg opp som mulig tilskuer. Spille skal jeg i hvertfall ikke Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har ikke lest hele tråden, kan være det er besvart. Uansett: Hvor mange har tenkt å mekke navnelapper? 8674818[/snapback] tror det var sånn att Ida og tomat-ulf lager til alle sammen 8675032[/snapback] Drit. Det tok så ille lang tid forrige gang. ja, ja. Får vel få til det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Drit. Det tok så ille lang tid forrige gang. ja, ja. Får vel få til det. 8688718[/snapback] Klistremerker, sukkerklump. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Skriv navnet mitt riktig denne gangen please! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Om dere at vi skal gjøre det skikkelig latskap så kan jeg importere alle nickene inn i en database og bruke en av de supre ettikettprinterene vi har på jobben og kjøre en PRINT * FROM nickliste da Men da blir det bare teite små klistermerker med kjedelig svartkvitt skrift da, jeg tror det blir tøffere om Ida og Petter lager alle lappene for hånd Endret 24. mai 2007 av Equerm Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har ikke lest hele tråden, kan være det er besvart. Uansett: Hvor mange har tenkt å mekke navnelapper? 8674818[/snapback] tror det var sånn att Ida og tomat-ulf lager til alle sammen 8675032[/snapback] Drit. Det tok så ille lang tid forrige gang. ja, ja. Får vel få til det. 8688718[/snapback] Dere var så flinke sist, så det blir nok bra denne gangen også Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hadde vært litt morsomt da. Plutselig løper det 3 stk Espen Pai rundt på banen! :!: 8688090[/snapback] da hadde jeg blitt veldig forvirret tror jeg... står og ser på meg, men kan ikke røre meg :S og plutselig løper jeg feil vei Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Kjære jenter og gutter...Jeg vet at alle sammen har gledet seg til å møte meg, men nå har det seg slik at man setter familie fremfor det meste annet. Har nemlig fått vite at jeg er invitert i utdrikningslag, og det er jo ikke hver gang man får være med i sin (ste)brors utdrinkingslag Så jeg må nok si "Neste gang, folkens." Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg kan heller ikke komme. Dere får kose dere Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Kjære jenter og gutter...Jeg vet at alle sammen har gledet seg til å møte meg, men nå har det seg slik at man setter familie fremfor det meste annet. Har nemlig fått vite at jeg er invitert i utdrikningslag, og det er jo ikke hver gang man får være med i sin (ste)brors utdrinkingslag Så jeg må nok si "Neste gang, folkens." 8690980[/snapback] Pfft. Som om vi ikke er som familie. Jeg kan heller ikke komme. Dere får kose dere 8691497[/snapback] Jammen.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Kjære jenter og gutter...Jeg vet at alle sammen har gledet seg til å møte meg, men nå har det seg slik at man setter familie fremfor det meste annet. Har nemlig fått vite at jeg er invitert i utdrikningslag, og det er jo ikke hver gang man får være med i sin (ste)brors utdrinkingslag Så jeg må nok si "Neste gang, folkens." 8690980[/snapback] Brenn!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Åh, helt kake, og det etter bare en liten time med springing.Tror ikke jeg er noe fare under fotballkampen Jeg kommer sikkert bare til å puse med guttene uansett ;P 8674771[/snapback] ...t...t,trening?.... *smakepå ordet* Hyyyl! *subbe sakte vekk i panikk* hehe, dette kan bli arti, "geek"-eliten i norge på sportsaktivitet, bør bli avisoppslag dette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg