fox Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Tull, skal vi spille fotball? 11er da, for 7er er ikke fotball Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Legg deg. Det er ikke vits å prøve. Hadde det vært trente folk, hadde 11'er gått fett, men med tanke på at nerder skal spille kan vi bare glemme at folk er veldig godt trent. Et lavt nivå av fotballferdigheter øker ikke akkurat utholdenheten Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 7er er altfor små! 8448596[/snapback] Så dropp å bli med Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 dj_dark: du kan vel gå å legge deg du, siden du lett blir så sliten. Og selvom vi kan kalles nerder fordi vi skriver på hw så er det ikke dermed sagt at alle sammen er utrente. 11'er vil jeg tro blir mest morsomt siden vi får spille samtidig og alle kan se og heie på en kamp, og i tillegg trenger vi heller ikke spille bare en kamp, det er mulig å spille flere ganger om dagen og da kan vi skifte på laga. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 11er kan gå, men fy så slitsomt det er. Det er jo et faktum det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 tillegg det er flere å spille med og mot Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Innse det! Folk har ikke kondis til det! EDIT; Og ja, jeg skal legge meg nå! Endret 22. april 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 vi får ta en poll om det etter at vi har bestemt hvor det skal være;) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 11er er dødsens. 7er og egentlig, men heller 7er enn 11er. Skal jeg bruke den svarte eller den hvite HW-t-skjorta? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 11er er dødsens.7er og egentlig, men heller 7er enn 11er. Skal jeg bruke den svarte eller den hvite HW-t-skjorta? 8449177[/snapback] Jeg skal bruke grå... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 hva er detta snakket om pr ting? O_o Jeg kommer for å spille fotball, ikke komme på tv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 hva er detta snakket om pr ting? O_oJeg kommer for å spille fotball, ikke komme på tv. 8449287[/snapback] Vi vet du har lyst å komme på tv og Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Innse det! Folk har ikke kondis til det! EDIT; Og ja, jeg skal legge meg nå! 8448654[/snapback] Hva f*** vet du om det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Hva f*** vet du om det? 8449585[/snapback] Du leste tydeligvis aldri den forrige tråden som var oppe om dette. Endret 23. april 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Innse det! Folk har ikke kondis til det!EDIT; Og ja, jeg skal legge meg nå! Hva f*** vet du om det? erfaringsmessig vet jeg at det er mange som melder seg på for så ikke å møte opp. Jeg regner med at kun 60%-75% av de som har sagt de skal komme faktisk kommer for å spille fotball. Jeg synes derfor diskusjonen om 11-manns-lag VS 7-manns-lag kan tas når vi står på fotballbanen og ser hvem/hvor mange som faktisk har møtt opp. [drar frem modearorstemmen] Jeg er litt fan av reglene de har i Kardemomme by; du skal være snill og grei. Hvis du skal ytre en mening her på forumet skal du til enhver tid oppføre deg mest mulig sakelig mot dine medborgere på forumet. ukvemsord og utskjelling vil ikke bli tolerert. [/moderatorstemme] hva er detta snakket om pr ting? O_oJeg kommer for å spille fotball, ikke komme på tv. om det kommer noen fra TV for å filme oss gjenstår å se. Det å lage litt pr og blest om at vi skal spille er noe vi tenker på foreløbig - ingenting er avgjort med det enda. Skulle det dukke opp noen fra pressen er det ikke verre enn at du sier fra til de som måtte komme at du ikke ønsker å bli tatt bilder av eller filmet. pressen er flinke til å ta hensyn til dette. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Enig med ilpostino at det er bedre å avgjøre på banen. Det er da klart ferdighetene økes ikke om det så blir 7 eller 11-er, og tenker meg det blir mye egospill uansett (og selvfølgelig snubler i sine egne bein eller ballen ). Nå veit jeg ikke hvor godt trente alle her er. Nå trener ikke jeg direkte for kondis, men jeg ser på meg selv som godt trent, så kan jo fort bli urettferdig hvis en som trener 4-5ggr uka skal løpe mot en som trener 1 gang i året (1. januar ), men for meg gjør det egentlig lite da Når det kommer til mediadekning er jeg personlig ikke så ekstremt PR-kåt. Fikk nok av det da jeg og Hartge stammet på TG-TV i 2003, men skal ikke legge meg oppi det egentlig, da det er samma for meg hva som skjer med media. Og når det kommer til banene har jeg lite kunnskap om hva er hvor og hvordan de er. Gress eller grusbaner? Hvor store er de? Et par ting en må regne med. 1. Harde taklinger 2. Tåskudd... 2.2 ...Som resulterer i ballen går en helt annen vei enn personen ønsket... 2.3 ...Ergo må banen også ha plass på høyre og venstre, samt mulighet til å skyte langt over målet uten å treffe en motorvei eller et hus Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Det er gressbaner. Slettene er kjempestore, så å treffe motorveier o.l. trenger vi ikke tenke på. Målene kan flyttes på, om jeg husker riktig. Det er uansett både 7'er og 11'er baner der. Enig at hvordan vi skal spille kan bli bestemt der og da. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hei, vil gjerne komme med en mening. Jeg synes det er bedre med 7 mannsbane, slik at alle "deltar" lettere enn på 11 mannsbane.. Og morsommere om det blir flere lag, så kan vi jo ha sånn turnering.. De beste lagene kommer i finalen til slutt.. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Fritt for å ikke være keeper Gleder meg til å møte såpass mange, selvom jeg ikke regner med at så mange vil møte opp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg