cmi Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Fått litt dilla på og legge ut bilder her igjen, liker of få konstruktiv kritikk på bildene mine Det hjelper jo til og forbedre/prøve/gjøre ting annerledes Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Litt mer luft i toppen, og bittelitt lysere. Lenke til kommentar
LtWolf Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Synes dette var ett ganske så vellykket bilde jeg. Kanskje som er sagt her at litt mer luft over motivet hadde gjort seg. Jeg synes alle solsikkefrøene forstyrrer bildet en del, men det er jo ikke så enkelt å få gjort noe med det. Bra bilde. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Fantastisk bilde av en skjønn liten krabat! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Å for et nydelig bilde Klarer ikke si mer, men litt mer luft Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Tror jeg ville hatt en litt mindre blender, slik at hele halen til ekornet også ble skarp. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hadde det vore meg personlig... Ville eg tatt og snudd bildet horisontalt, fått litt meir luft over hovudet til ekornet og fått det pittelitt lysere, men ellers eit IMPONERENDE bra bilde!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå