skylinepower Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 når i kveld er det? film ta bilder gjør alt dere kan for at folk som ikke er der får se! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Sturla benchet en Xeon 3060 på 4,7-4,8 GHz, og superpi var under 11 sekunder. Rett etterpå *måtte* man jo klemme til med 5 GHz, men før benching ble satt i gang frøs hele systemet og lot seg ikke starte opp igjen. Da jeg gikk ca. 2200 stod riggen og ble tint opp, så han er vel i gang igjen mens jeg skriver dette. Har knipset litt, men orker ikke å slenge ut nå. Prioriterer et par kalde og et varmt bad på hotellet. :!: Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det var ikke Sturla som benchet Xeon Det var John/Nassuz, det ble 10,297 sec SuperPI 1M og 5GHz suicide, men nå er sannsynligvis QuadGT-kortet dødt. Når jeg dro, for snart en time siden, hadde vi Celeron 347 @ 7,8GHz På "bare" 1,9v, den skalerer utrolig med spenning, så med 2v skulle ikke 8GHz være umulig . Har testet min Opteron 146 på fase/tørris og en Athlon XP-M 2400+ på tørris, men det gikk ikke så bra.. Opteronen coldbugget og vi fikk ikke fart på XP-M CPUen. Vi prøvde også å fyre opp en Pentium M 750 på P4P800-SE kort med S-479 adapter, men det bootet ikke. Høyst sannsynlig feil med HK eller adapteret. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Ser ut som det kanskje er hk som holdt oss igjen på den Celeronen. Men her er ivertfall noe av det vi har fått til til nå.... Link Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 7,8GHz ja, det er da noe Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Det var ikke Sturla som benchet Xeon Det var John/Nassuz, det ble 10,297 sec SuperPI 1M og 5GHz suicide, Yessire.....me sooo proud :!: Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 stoolman har du prøvd å overklokke meir på Asus Commando hovedkortet du hadde på seminaret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå