MikkelRæv Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Har lenge tenkt på å bytte min latterlige Nokia 7610. Sikla i lengere tid på Nokia N95 og lurer litt på å kjøpe den, men er litt stiv pris. Tenker 5-5500 eller mindre. Har tenkt litt på Nokia N73ME. Er det noen gode alternative til den/de? Tenker da på: Gps eller mulighet på å koble til en. Stor skjerm så det går ann å se hvor man kjører/går. Ett Kamera som er akseptabelt til å ta en del bilder med. Ikke dumt å ta litt Video heller. Må jo høre på MP3 og når det blir kjedelig Radio. Da trengs det også Minnekort. Blåtann, må jo koble til bærbare. Er litt usikker på W-lan, men har lyst til å teste det også. Var vel det meste. Eller er det bare N95 som passer de specs'ene? Ellers ønsker jeg alle Good Påske. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Veldig mange lomme PCer har alt det som står der. Eller så er det jo Nokia 6110 som kommer ganske snart (den har ikke Wlan), denne er i en helt ny serie blant nokia som de kaller for Navigator. Skjermen er på 2.4" (tror jeg...). Nokia N80, N93 og N93i har alt som står der (inkl. Wlan), men alle mangler GPS . Jeg tror du er på leting etter en lomme PC! Fordelene er at de pleier å ha minst 2.8" skjerm, berøringsfølsom skjerm, også finnes det et par lomme PCer med VGA oppløsning (480x640)som er 4 ganger bedre enn de fleste dyre mobilene. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Er du villig til å betale opptil 5500 så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke kan spytte i de siste 500 så har du N95 På den måten slipper du å angre etterpå Lomme pc`er har det minuset at du må fikle med en penn for den minste ting...derfor solgte jeg raskt min tytn Lenke til kommentar
Djrunner Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Gå for N95 - ingen over ingen ved siden Lenke til kommentar
MikkelRæv Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Hehe, ja er den jeg har sikla på. Lurte bare om noen visste om det var en mobil som var sån ca lik i den prisklassen eller under. Så er ikke noe problem å kjøpe N95 til 6000. Men om det er en som like bra eller bedre til samme eller mindre pris hadde det jo vært interessant å titte på den og. Det var derfor jeg spurte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå