Gå til innhold

Supertilbud hos Expert!!!!


jorg1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-16 09:21, skrev Robkvi:

Nå må man ikke glemme den fine servicen man får ved å handle på elkjøp/expert. Det hever prisen betraktelig.


:roll:


ehhh... NOT! dem fleste som jobber på elkjøp/expert eller lignende veit ikke hva dem snakker om engang

når de forklarer ting om data, bare sypr ut facts og specs som de har fått fra leverandør og hvis du spør dem hva det og det betyr så slår de full revers eller

kommer med forklaringer som er helt bort i natta...

MEN! det finnnes enkelte på disse butikkene som _veit_ hva dem snakker om, men de er uheldigvis ikke mange... :sad:

Lenke til kommentar

Hehe :grin:

 

Tar meg gjerne en tur innom expert i bergen for å høre hva de har å si om det de selger... Det er MEGET underholdende! hehe

De er jo så bort i natta og fullstendig ute på åkeren!

But By the way... hvem kjøper datakomponenter på expert når de vet like mye selv som det de gjør.. ? Takk GOD for nettbutikk ¡¿ :grin:

 

Dessuten: garantien er den samme uansett hvor du kjøper varen.. kjøpsloven ... :smile:

 

 

Eksempel: COOP solgte noen ZIP-drives til 395,- oppe i Alta en gang.. (snakka med en dude der oppe) .. den gangen kostet Zip-driven over 1500 kr på nettbutikk. COOP skjønte ikke hvorfor de solgte som "hakka møkk" av det de hadde. Det viste seg da at de hadde fått inn ett parti av noe de ikke visste hva var (tydeligvis) :smile: hehe

 

Tipper de solgte nok til å gjøre både expert og elkjøp MEGET sjalu!!

 

 

så kanskje neste gang har expert ett tilbud på "7900 PRO" til 395,- ? DA skal jeg ta turen innom expert :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-16 20:46, skrev mungo:

Quote:


Den 2002-12-16 12:43, skrev MrGod:

Hehe
:grin:

Tar meg gjerne en .....


... så kanskje neste gang har expert ett tilbud på "7900 PRO" til 395,- ? DA skal jeg ta turen innom expert
:grin:


Hva er 7900 PRO??? :razz:

 

 

 

litt vel hurtig på NUM-pad'en der ja.. *host* ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...