marjusen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Heisann. Prøvde å søke litt i forumet, men fant ikke noe om dette. Mulig det har blitt spurt om før, men håper noen kan svare meg likevel. Finnes det noen måte å få høyere lyd fra Nokia N73? Kjøpte meg sporta pro hodetelefonene og dem spiller meget lavt på nokia telefonen i forhold til ipoden min:( Håper noen vet hva jeg kan gjøre for å øke volumet. Den står så klart på max på telefonen nå. mvh Marius Endret 3. april 2007 av marjusen Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 ingen som vet dette? Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) FW-oppdatering for høyere volum er ikke mulig ennå nei. Hverken for "vanlig" eller ME FW. Du kan kjøre "volume boost" på filene dine da, selv om dette er en dårlig løsning. Mulig annen mp3-spiller har høyere volum. Prøvde "Alon Software mp3 Dictaphone", men denne hjelper deg ihvertfall ikke med problemet ditt... Du kan jo prøve "LCGJukebox", "Viking Informatics Mp3Player" eller "SymbCode XSound MP3 Player"... Har ikke testet de 3 sistnevnte selv, men etter det jeg har lest tror jeg muligens "Viking..." kan skilte med høyere volum enn den innebygde mp3-spilleren. Endret 3. april 2007 av N73_user Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 for når jeg spiller radio så er lyden en del høyere, men fortsatt litt lav synes jeg.. hører ofte på musikk når jeg er på bussen osv, og da er det litt kjedelig at støy overdøver musikken omtrent...hehe Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Hva med et headsett som stenger lyden ute da? F.eks. Nokia HS-20/AD-41. Endret 3. april 2007 av N73_user Lenke til kommentar
thrill Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Hvilket adapter benytter du mellom hodetelefonene og telefonen. Mistet min AD-15 og kjøpte deretter AD-41. Synes lyden ble mye høyere med AD-41. Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Høres fantastisk ut at volumet skal bli høyere med en annen type adapter, men det kan jo selvsagt være tilfellet... Du brukte samme headsett i sammenligningen da? Jeg kjører AD-46 / Sony MDR EX-71SL. Endret 4. april 2007 av N73_user Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 jeg bruker ad-15 og koss sporta pro Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 når jeg bruker hodesettet på enten ipoden eller pcen min....så er jo lyden kanskje ti ganger bedre...ikke nødvendigvis ti ganger høyere...men har såå mye bedre fylde...mye mer bass og veldig mye høyere... nesten tragisk hvor lavt den er på n73 mobilen Lenke til kommentar
thrill Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Høres fantastisk ut at volumet skal bli høyere med en annen type adapter, men det kan jo selvsagt være tilfellet...Du brukte samme headsett i sammenligningen da? Jeg kjører AD-46 / Sony MDR EX-71SL. 8305658[/snapback] AD-41 / Sony MDR-G72 (24 Ohm tror jeg). Enig at det virker rart. Ble overrasket når jeg prøvde AD-41 første gangen. Siden jeg mistet min AD-15 får jeg ikke testet dem side om side. Tenkte kanskje at andre hadde opplevd tilsvarende. Nå skal jeg ikke påstå at lyden er veldig kraftig, men derimot ikke fullt så puslete som tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå