KAS Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Har problemer med adsl fra NGT. Nå og da kobler den seg fra dsl-linja og jeg får en "cable disconnected" i windows... så tar det ca 5 sekunder før jeg får tilbake linja og cable unplugged forsvinner For noen minutter siden fant jeg ut hva som forårsaket det... msn messenger Men å chatte med 90% av folka på kontaktlista går bra... men når jeg sier noe til de siste 10%, da skjer feilen. dette gjelder bare når jeg sier noe.. at de sier noe til meg går bra dette høres helt villt ut, men det er faktisk slik det foregår ikke vet jeg om noen umiddelbare likheter mellom de personene på kontaktlista heller.. begge er utenlands er det noen som har konstruktive forslag? det er ganske irriterende å sitte på adsl og disconnecte hele tiden fordi jeg chatter på msn (ps, jeg har prøvd trillian og gammel msn.. hjalp ikke) Lenke til kommentar
RedScorpion Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Er problemet ditt fortsatt uløst? Og OS'et du bruker er...? Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hehe linja er ustabil av no slag. sliter med det samme og er ikke bare msn som hopper ut :- Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 hehe Fristende å si: Gå over til Linux og bruk AMSN Messenger i stedet Men jeg skal la være... MarcelSB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå