Anorshan Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Hei. Jeg har kjøpt meg en komplett pc hos: komplett.no, men jeg konfiguerte den selv, så da tok jeg vekk, skjerm, mus o.l.: PS: Jeg e rikke helt sikker på hvilket skjemrkort jeg ska lha.. helst rundt 300-400 kr... Her er linken: http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...29-AF77AA7FA2F7 Endret 3. april 2007 av Anorshan Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Hei. Jeg har kjøpt meg en komplett pc hos: komplett.no, men jeg konfiguerte den selv, så da tok jeg vekk, skjerm, mus o.l.: PS: Jeg e rikke helt sikker på hvilket skjemrkort jeg ska lha.. helst rundt 300-400 kr... Her er linken: http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...29-AF77AA7FA2F7 8298028[/snapback] Du er klar over at URL ikke fungerer? Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 (endret) nå kjønner jeg ikke helt.. urlen virke rikke. emen det er den pcen på komplett.no: den for 5,995 kr. men jeg tok bare ikke med: skjerm, tastatur, mus, høytalere, operavtiv system . bare det, så er resten sånn den er,. Endret 3. april 2007 av Anorshan Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 CSS krever ikke all verden av maskinen da.. her er et brukbart skjermkort til 425,- Link Lenke til kommentar
Anorshan Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 CSS krever ikke all verden av maskinen da.. her er et brukbart skjermkort til 425,- Link 8298208[/snapback] tja... men er denna pcen bra nok til LITT spill? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 CSS krever ikke all verden av maskinen da.. her er et brukbart skjermkort til 425,- Link 8298208[/snapback] tja... men er denna pcen bra nok til LITT spill? 8298654[/snapback] Resten av pcen har jeg ikke sett, men jeg har tilsvarende skjermkort, men fra POV. Der fulgte det med en latterlig vifte som gjorde at skjermkortet holdt 50 grader i windows. Byttet til Zalman og nå kjøres iallefall CS:S ten overheating. Nok om meg og mitt. Ja, du kan spille helt sikkert spille endel spill på PCen, men skjermkortet er iallefall på vei ut av markedet, så den sliter nok med full oppløsning på de fleste nyere spill.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå