reyerd Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 har en fil som jeg ikke klarer å slette, den er nesten en gb å når jeg forsøker å slette den får jeg opp at kan ikke lese fra kildefilen eller kildedisken. er jo tydligvis en feil med filen, men i og med at jeg bare har 60 gb hdd så vil jeg ha den bort, noen måte å få slettet en slik fil på? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 har en fil som jeg ikke klarer å slette, den er nesten en gb å når jeg forsøker å slette den får jeg opp at kan ikke lese fra kildefilen eller kildedisken. er jo tydligvis en feil med filen, men i og med at jeg bare har 60 gb hdd så vil jeg ha den bort, noen måte å få slettet en slik fil på? 8297971[/snapback] Prøvd sikkerhetsmodus? Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 nei har ikke prøvd det, så det kan funke? ska prøve.. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 nei har ikke prøvd det, så det kan funke? ska prøve.. 8297990[/snapback] Ja, det kan fungere. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Du kan prøve programet "Unlocker" skal klare og slette dei fleste filen. Lenke til kommentar
reyerd Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 funket ikke å prøve i sikkerhetsmodus så skal teste det programmet.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) du kan lage en bat-fil som kjøres som et oppstartscript. Hvordan du kan legge det til som oppstartscript har jeg forklart i denne tråden (gidder ikke ta copy & paste inn i denne tråden). her er forslag til kode du kan bruke. eksempelet sletter mapper men du kan bruke dette for å slette filer: del /f /q <filnavn> @ECHO OFF if exist del /f /s /Q "C:\Documents and Settings\%username%\Cookies\*.*" if exist del /f /s /Q "C:\Msocache\*.*" Endret 3. april 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå