Rikky Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Hvordan kan jeg bla gjennom filer som ligger på et nettsted? Skulle lastet ned noen filer som ikke er linket til, og vet ikke hva filene heter... Lenke til kommentar
obese Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 hvis du går på "source" vil du jo finne all infoen du trenger... hvis det er bilder eller lignende, høyreklikker du bare på det og ser på egenskaper... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Jeg får jo ikke noen listing av filer hvis jeg ser på sourcen... Det er filer som ikke har noe med siden å gjøre, men bare ligger lagret der. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 De får du ikke sett, det er en del av sikkerheten man har på en server... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Akkurat ja... men de er ikke beskyttet eller noe, du finner dem hvis du skriver inn url'en. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 jepp. men directory listings er som regel skjult med mindre det ikke finnes en index fil i katalogen. du må vite filnavnet hvis det ikke er linket til den Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 viss serveren er sett opp fornuftig, så kan du ikkje få tilgang til slike filer... viss filene ikkje er beskytta må du i såfall prøve alle mulige filnamn, noko som sikkert ikkje fristar.... korleis veit du at filene ligger der viss dei ikkje er linka til? kva side er det?? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Se om du får logget på serveren med anonym tilgang. Ellers kan du laste ned alt som ligger på serveren. Wget har f.eks. en mirror-option som kan, som navnet tilsier, speile. Finnes sikkert andre programmer for Windows som lar deg gjøre noe tilsvarende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå