HrSteen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Da har jeg endelig fått meg båt. Men den står innesperret på en låve slik at jeg får den ikke ut riktig enda. kjipe greier. Ranaplast 16. Og en 50Hk 2005mod Johnson ligger å venter på meg.. (måtte bare få det sagt ) Men da jeg ikke har redningsvest allerede så må denne kjøpes, hva anbefaler folket? Vil helst ha en mest komfortabel vest som overhodet mulig. Og helst ikke til avskrekkende pris. Endret 3. april 2007 av stoners Lenke til kommentar
gangso Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 ville kjøpt sån redningsvest du drar i ein snor så blåser den seg opp dei er best og gå med om sommaren og ikkje noken svære vesta Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Enten som gangso sier en oppblåsbar vest, eller man får også gensere med innebygget flyteplagg som ikke er så dumme..... Vanlig seilervest er også veldig greit det, men den har en tendens til å bli sittepute Lenke til kommentar
Jung Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hei! Har selv en slik "flytejakke" som jeg bruker på våren/høsten og på sene kvelder. Den funker fett! Eneste minus er at den har en tendens til å bli svært varm på dagene, så da bruker jeg en vanlig flytevest. Vil anbefale å kjøpe en slik oppblåsbar nå til våren. De bruker ikke å være så dyre nå når sesongen starter. regner med rundt en 500kr. Det skal jeg ha til sesongen! Bare sørg for å få med en ny gasspatron! Men tror ikke man må dra i en snor for å fylle vesten med luft. er det ikke slim de blåser seg automatisk opp i kontakt med vann? Lenke til kommentar
gangso Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 jo snore er reserve om den ikkje blåser segg opp Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 7. april 2007 Forfatter Del Skrevet 7. april 2007 har funnet en regatta til 650kr hos ayeaye.no. Tipper jeg går for den. Lenke til kommentar
Golito Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 ser mange anbefaler oppblåsbare, jeg liker de ikke helt jeg seilvest er lettere, mer komfortabel, og kan brukes som sittepute Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 men opplåsbar er ikke så varm og bruke midt på sommeren ellers liker jeg seilvest best jeg også.... Lenke til kommentar
Golito Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 men opplåsbar er ikke så varm og bruke midt på sommeren ellers liker jeg seilvest best jeg også.... 8349307[/snapback] Ei heller så kald om høsten/våren Men alle har forskjellige meninger om dette Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg bruker alltid en padlevest, selv om jeg har en Navigare som jeg kanskje heller burde ha brukt (bedre oppdrift) Fint med redningsvest når det er kaldt. Og Stoners: Det er det vel av og til i Mo i Rana også ? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Kaldt her? nei det kjenner jeg ikke til Men har bestilt oppblåsbare, så får man testet det. I verste fall så får jeg kjøpe nytt til neste sesong. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 (endret) De oppblåsbare må sjekkes gjevnlig for lekkasjer, de har en tendens til å svikte.. Ord del ing på høyt nivå Endret 13. april 2007 av regga Lenke til kommentar
hiper Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 jeg fikk en opplåsbar vest av merket regatta, den klarte jeg og miste på sjøen så den bøåste seg opp, men den blåste seg bare litt opp, men jeg vill ikke anbefale oppblåsbar vest etter den episoden. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 var den ny eller gammel? ser at man bør skifte patron 1 gang pr år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå