Gå til innhold

Aut. oppdatering i nettleser

Zzzzmurf

Anbefalte innlegg

Jeg logger meg ofte inn på en nettside for å følge med i noen statistikker. Ofte er det et irritasjonsmoment at jeg må logge meg inn igjen, hvis jeg ikke oppdaterer nettleseren i løpet av noen minutter.

Er det noen som vet hvordan man kan få Internet Explorer eller andre nettlesere, til å atomatisk oppdatere siden f.eks. hvert 5 minutt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ser ut som Opera har en funksjon som skal kunne oppdatere sider automatisk. Det virker imidlertid som den sjekker ut i fra dato på filene. Det fungerer ikke mot den siden jeg ønsker å ha oppdatert, etter som denne kjører et asp-script og oppdaterer tabellene fra en database.

Alle tips som kan gjøre dette mulig, mottas med takk!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-16 10:41, skrev Zzzzmurf:

Det ser ut som Opera har en funksjon som skal kunne oppdatere sider automatisk. Det virker imidlertid som den sjekker ut i fra dato på filene. Det fungerer ikke mot den siden jeg ønsker å ha oppdatert, etter som denne kjører et asp-script og oppdaterer tabellene fra en database.

Alle tips som kan gjøre dette mulig, mottas med takk!

Hvis du har opera med vindusrader nede høyreklikker du-side-Oppdater hvert> så ka du f.eks 5 sec. Prøv å gjør det med 20 vinduer:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...