Zzzzmurf Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Jeg logger meg ofte inn på en nettside for å følge med i noen statistikker. Ofte er det et irritasjonsmoment at jeg må logge meg inn igjen, hvis jeg ikke oppdaterer nettleseren i løpet av noen minutter. Er det noen som vet hvordan man kan få Internet Explorer eller andre nettlesere, til å atomatisk oppdatere siden f.eks. hvert 5 minutt? Lenke til kommentar
steinih Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Hvis jeg ikke tar helt feil så er vel det der mulig med Opera? Er ikke helt sikker though.. /steinih :smile: Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Opera kan gjøre det ja, tror det er den eneste. Lenke til kommentar
Zzzzmurf Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Det ser ut som Opera har en funksjon som skal kunne oppdatere sider automatisk. Det virker imidlertid som den sjekker ut i fra dato på filene. Det fungerer ikke mot den siden jeg ønsker å ha oppdatert, etter som denne kjører et asp-script og oppdaterer tabellene fra en database. Alle tips som kan gjøre dette mulig, mottas med takk! Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-16 10:41, skrev Zzzzmurf:Det ser ut som Opera har en funksjon som skal kunne oppdatere sider automatisk. Det virker imidlertid som den sjekker ut i fra dato på filene. Det fungerer ikke mot den siden jeg ønsker å ha oppdatert, etter som denne kjører et asp-script og oppdaterer tabellene fra en database.Alle tips som kan gjøre dette mulig, mottas med takk! Hvis du har opera med vindusrader nede høyreklikker du-side-Oppdater hvert> så ka du f.eks 5 sec. Prøv å gjør det med 20 vinduer:-) Lenke til kommentar
Zzzzmurf Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Yes!!! Det fungerte helt ypperlig. Ganske enkelt genialt! Rart ikke flere nettlesere har denne funksjonen. Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 16. desember 2002 Del Skrevet 16. desember 2002 Quote: Den 2002-12-16 12:30, skrev Zzzzmurf:Yes!!!Det fungerte helt ypperlig. Ganske enkelt genialt! Rart ikke flere nettlesere har denne funksjonen.Takk skal dere ha! Flere? There's only OPERA :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå