Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første gangen min holdt jeg vell på i 3timer og 10min !

Tror det hadde mye å gjøre med at jenter IKKE kan runke! derfor ble jeg ikke akkurat så tent og "nermere orgasme" av at hun holdt på.

Men det varrierer ;) ikke peis på alt du kan i starten hvis jenta også er JF.

Jo mer du peiser på jo lettere kommer du så ikke gjør det før du føler du har fått prøvd deg litt frem ;)

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Tja, eg kom før eg i det hele tatt kom inn i jenta første gangen.

Etter litt flaue forklaringer og bytte av kondom tok det ett par timer før eg kom neste gang.... da var vi passe slitne.

Men eg missforstod kanskje spørsmålet?

For å vite hvor lang tid det tar før du kommer må du kjenne kroppen din ganske bra, og du sjeldent få bra informasjon før du har holdt på ei stund(med runking i det minste). Tiden det tar avhenger jo da av i hvilken kåthetsgrad man er i, hastighet, intensitet, stimulering, nivå av spenning og en rekke andre faktorer. Men etterhvert vil man selv kjenne kroppen sin og vite hva som skal til, og evnt når man vil komme. Deretter kan man tilpasse stimuleringen for å styre om en vil komme før eller senere. Men dette kommmer av erfaring.

Lenke til kommentar

Du deler alderen din på 100 (og plusser på 0,3 for hver nye sexpartner du har), også ganger du dette med tiden du bruker på å komme når du runker, da får du tiden (i minutter) du vil bruke når du har sex.

Kommer du over 10 sexpartnere må du bruke en annen formel.

(jeg skjønte forresten ikke helt hva du spurte om...du kommer når du kommer, hvor lang tid du bruker på å runke har INGENTING å gjøre med hvor lang tid du bruker når du har sex)

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...